خبرگزاری کار ایران

خداحافظی حسینی از هیأت ورزش‌های ناشنوایان گیلان/ انتصاب کریم لیاقت‌جو بعنوان سرپرست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۷۳

طی نامه‌ای سید محسن حسینی از هیات ورزش‌های ناشنوایان استان گیلان استعفا داد و با ابلاغ مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، کریم لیاقت‌جو بعنوان سرپرست هیات ورزش‌های استان گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسینی در پیامی به شرح ذیل از همکاری ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

برایم جای بسی افتخار است که بیش از ۱۵ ماه این سعادت نصیبم شد که در هیات ورزش‌های ناشنوایان استان گیلان در خدمت جمعی بسیار مهربان، فرهیخته و با انگیزه باشم.

از زمانی که با نظر و خواست آن قادر یکتا ماموریت یافتم تا به افتخار خدمت در این هیات نائل شوم، با خدای خویش عهد بستم تا تمام سعی و تلاشم را در جهت اعتلا و پیشرفت روزافزون این ورزش افتخار آفرین در میادین قهرمانی و عرصه‌های بین المللی به کار بندم. پیروزی و موفقیت تنها با عشق، غیرت، شجاعت، همدلی و تلاش میسر میشد که چه غیورانه به آن دست یافتید.

در همین مدت کوتاه با تلاش و کوشش شبانه روزی شما عزیزان اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد و شاهد حضور پیروزمندانه ورزشکاران ناشنوای گیلان در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی بودیم و در این راه افتخارات بسیار بزرگی در سایه همدلی بدست آمد.

سپاس خدای را که در این ایام برای ارتقاء سطح ورزش در این هیات پشتیبانم بود. وظیفه خود میدانم از زحمات و همدلی تمام عزیزانی که در این عرصه خدمت همراه من بودند قدردانی نمایم و آرزومندم هیات ورزشهای ناشنوایان استان گیلان بهتر از گذشته مسیر افتخارآمیز خویش را با سربلندی و پیروزمندی ادامه دهد.

در پایان فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم و آغاز امامت حضرت علی (ع) را خدمت همه شما سروران گرامی تبریک عرض نموده و همگی شما را به خداوند منان می‌سپارم.

همیشه و در همه جا دعایم، بدرقه راهتان خواهد بود.
سیدمحسن حسینی سالکده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز