خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان رشت خبر داد:

بدهی ۲ میلیاردی بیمه دی به بازنشستگان گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۵۵

چکیده: کانون عالی بازنشستگان پیش از اتمام قرارداد با بیمه تکمیلی دی باید تمام مطالبات کارگران بازنشسته را تسویه می‌کرد که در این زمینه اعضای کانون کوتاهی کرده‌اند. / از مجموع بدهی‌های بیمه تکمیلی دی، حدود ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به مطالبات ۱۳۰ هزار بازنشسته شهرستان رشت است.

عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته رشت از پرداخت نشدن بیش از دو میلیارد تومان از هزینه‌های بیمه مکمل درمانی بازنشستگان گیلان از جانب شرکت بیمه دی خبر داد.

«حسن ایزدی» در این باره به ایلنا گفت: با وجود پی گیری‌های متعدد بازنشستگان و اعضای نهاد صنفی آنان، متاسفانه بیمه دی به بهانه کمبود منابع مالی قصد پرداخت بدهی‌های خود به بازنشستگان تامین اجتماعی را ندارد.

او با بیان اینکه از مجموع بدهی‌های بیمه تکمیلی دی، حدود ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به مطالبات ۱۳۰ هزار بازنشسته شهرستان رشت است اظهار داشت: مسئولان بیمه تکمیلی دی در استان گیلان بویژه درشهر رشت، هیچ جواب قانع کننده‌ای در خصوص وصول مطالبات بازنشستگان نمی‌دهند و تنها به ما می‌گویند پول نداریم.

ایزدی با بیان اینکه ادعای بیژ‌پولی از جانب مسئولان بیمه دی در حالی مطرح می‌شود که از زمان پایان قرار داد بیمه تکمیلی دی با کانون بازنشستگان تامین اجتماعی دو ماه می‌گذرد و هم اکنون اعضای جدید کانون عالی با شرکت بیمه‌دیگری بنام «آتیه سازان حافظ» قرار داد منعقد کرده‌اند.

او با اشاره به اعتراضات متعدد بازنشستگان به پرداخت نشدن خسارات از سوی بیمه تکمیلی دی، افزود: کانون عالی بازنشستگان پیش از اتمام قرارداد با بیمه تکمیلی دی باید تمام مطالبات کارگران بازنشسته را تسویه می‌کرد که در این زمینه اعضای کانون کوتاهی کرده‌اند.

ایزدی در خاتمه گفت: با توجه به سوء سابقه بیمه تکمیلی دی در طول چند سالی که با کانون بازنشستگان همکاری داشته است، می‌توان مدعی شد اعضای کانون بازنشستگان در خصوص وصول مطالبات بازنشستگان مدیرت خوبی نداشته‌اند و کوتاهی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز