خبرگزاری کار ایران

درخشش هنرمند گیلانی با «نوشیدن رویا» در استرالیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۳۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» به کارگردانی حامد اریب، برنده جایزه و تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم «کاستیل» ایتالیا شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی گفت: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» به کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی مهیار قاسمی پور، برنده جایزه و تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه در جشنواره بین المللی فیلم کاستیل در شهر مولیز ایتالیا شد.

ثقتی افزود: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» روایت مردی است که با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه وحید تقی زاده بازیگر و کارگردان تئاتر ، بازیگر اصلی این فیلم کوتاه است، اضافه کرد: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» در ژانر تجربی - تخیلی تولید شده و مدت زمان آن ۵ دقیقه است.

پیش از این فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» برگزیده فستیوال فیلم اوستیا - ایتالیا و برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در فستیوال صوفیه بلغارستان شده بود.

جشنواره بین المللی کاستیل با هدف کمک به فیلمسازان مستقل، برای اکران آثار آن‌ها در سینما ، برگزار می‌شود.

در این جشنواره همه ژانر‌های فیلم کوتاه شرکت کرده و فیلم‌های برگزیده قبل از مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نمایش عمومی در می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز