خبرگزاری کار ایران

بازدید میدانی استاندار از روند پیشرفت پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک املش

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۷۵

استاندار گیلان در جریان بازدید از پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک املش ضمن گفت و گو با پیمانکار این پروژه، خواستار تسریع در روند تکمیل این جاده مهم روستایی شد.

به گزارش ایلنا از املش، اسدالله عباسی در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان املش به همراه چندی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک املش بازدید کرده و از آخرین روند پیشرفت این پروژه مهم و استانی آگاه شدند.

استاندار گیلان در جریان این بازدید ضمن گفت و گو با پیمانکار این پروژه، خواستار تسریع در روند تکمیل این جاده مهم روستایی شده و در همین خصوص دستوراتی‌ را خطاب به دستگاه‌های اجرایی صادر کردند.

دیدار با اهالی روستای آغازین کندسر و روستاهای اطراف و همپنین دیدار با مادر شهید  حسن نجفی روشن از دیگر برنامه سفر یک روزه دکتر عباسی به بخش رانکوه املش بوده است.

همچنین نماینده عالی دولت در گیلان ضمن بازدید از تصفیه خانه طول لات رحیم آباد رودسر، با حضور در  یک واحد نانوایی به طور سر زده از کیفیت پخت نان مطلع و دستوراتی را برای افزایش کیفیت پخت نان به بخشدار و فرماندار املش صادر کرد.

پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاخلک املش به طول ۲۴ کیلومتر و با مشارکت نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان انجام می شود.

همچنین حضور در بین اهالی روستای ملکوت املش و افتتاح پروژه آبرسانی به ارتفاعات این روستا از  توابع بخش رانکوه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه نماینده عالی دولت در گیلان به این منطقه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز