خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۹۹

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم می‌توانند سفارش کتاب را انجام دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین زره کارگر در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سفارش کتاب‌های درسی گفت: ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه هفتم (دوره اول متوسطه و دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی) و پایه دهم (دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی) طبق شیوه نامه و برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آغاز شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: بر اساس تقویم زمانی اعلام شده، نام نویسی تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه‌های my.gov.ir - my.medu.ir و irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

زره کارگر بیان کرد: ثبت سفارش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، فقط در صورتی امکان پذیر است که ثبت نام دانش آموز توسط مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در سامانه سیدا نهایی شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز