خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبرداد؛

انجام ۹۳۳ مورد بازرسی از اصناف شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۶۶۱

فرماندار شفت از انجام ۹۳۳ مورد بازرسی از اصناف شهرستان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: رصد مستمر قیمت‌ها در کنترل بازار مؤثر است.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در جلسه ستاد تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان شفت اظهار کرد: انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده‌ای سودجو خواهد شد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه با اولویت بندی، صنوف مورد بازرسی قرار گیرند، افزود: بر همین اساس دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار در خط مقدم این تحول بزرگ قرار داشته و باید با تمام توان در بحث نظارت بر قیمت‌ها و رصد بازار به وظایف خود عمل کرده و ایفای نقش نمایند.

وی با بیان اینکه رصد مستمر قیمت‌ها در کنترل بازار مؤثر است، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت گیرد.

فرماندار شفت بر استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر تاکید کرد و گفت: با آغاز ایام تعطیلات تابستان و برقراری آرامش و امید در بین مردم نظارت دقیق بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شفت با اشاره بر لزوم تشدید نظارت جدی بر بازار کالاهای اساسی شهرستان گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت‌ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشد و با متخلفانی که به صورت خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند مطابق قانون برخورد شود.

وی برخورد جدی و قانونی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: نصب برچسب قیمت در تمامی واحدهای صنفی و ارائه فاکتور از ضروریات اصناف است که باید به طور دقیق از سوی بازرسان صمت و اتاق اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

نقدی بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر قیمت کالاها در همه بخش‌ها حضور فعال دارند و در صورت افزایش قیمت با متخلفین برخورد می‌شود همچنین بر کرایه خودروهای درون شهری و برون شهری نیز نظارت دقیق اعمال می‌شود.

فرماندار شفت تصریح کرد: در سه ماه سال جاری بیش از ۹۳۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی مختلف در شهرستان صورت گرفته که ۸۴ مورد پرونده به تعزیرات حکومتی جهت اعمال جریمه ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز