خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام محرم و صفر؛

پویش «اطعام و احسان حسینی» در گیلان اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۱۰۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: همزمان با ایام محرم و صفر پویش «اطعام و احسان حسینی» با محوریت مراکز نیکوکاری اجرا می‌ شود.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی امروز در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: پویش احسان و اطعام حسینی با تولیت مراکز نیکوکاری اجرا شده و در این پویش کمیته امداد به عنوان پشتیبان نقش آفرینی خواهد داشت.

وی افزود: کمیته امداد با بهره گیری از بسیج حداکثری ظرفیت‌های مردمی از جمله مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، هیأت‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها، مواکب، گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی نسبت به اجرای این طرح اقدام می‌کند.

اهرابی با اشاره به اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی، گفت: سال گذشته ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد تومان، طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌‌شود که در سال گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش حدود سه میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اهرابی با تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیّر گیلان می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملّی واریز کنند و یا از طرق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز