خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست فرمانداری رشت؛

رئیس جدید بهره‌برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۹۹

با حضور سرپرست فرمانداری رشت، مسعود برادران نصیری به عنوان رئیس جدید بهره برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیا عاشوری در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بهره برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان که با حضور مدیر عامل شرکت گاز گیلان در محل فرمانداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه ارائه خدمات شبانه روزی به مردم در شرکت گاز هم جنبه خدماتی دارد و هم از ارزش معنوی برخوردار است، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان همواره به دنبال کسب اعتبار و اعتماد در بین مردم بوده و این هدف با بالا بردن کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی بین مردم محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هم افزایی، تعامل و مشارکت دستگاه‌ها با یک‌دیگر و مردم از مهمترین اهداف دولت است، گفت: ضرورت دارد تا با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان رشت، اداره گاز با تمام توان در جهت ارائه خدمات شبانه روزی و رفع احتمالی کمبودهایی که موجب قطعی گاز می‌شوند، اقدام کند.

سرپرست فرمانداری رشت با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسعودی نیا رئیس سابق بهره‌برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان، افزود: امیدواریم با حضور رئیس جدید با توجه به تجارب ارزنده‌ای که دارند و پیگیری مضاعف، شاهد ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم در سطح شهرستان رشت باشیم.

مسعود برادران نصیری پیش از این معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت بهره‌برداری شرکت گاز استان گیلان، ده سال سابقه ریاست بهره‌برداری مرکز استان و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز