خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

بازار کار برای فارغ التحصیلان فنی در گیلان فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۱۹

استاندار گیلان با بیان اینکه بازار کار برای فارغ التحصیلان فنی فراهم است، گفت: هیچ فارغ التحصیل در بخش فنی نباید در گیلان بیکار باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس رشت اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان اثرگذار جامعه در بخش‌های مختلف هستند و باید به درستی و با دقت به نیازهای آنها پرداخته شود.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید، افزود: مهرماه تداعی کننده روزهای قشنگ و ناب برای همه بوده و آغاز بهار آموزش و تعلیم است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان بیان کرد: مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود و یکی از کارکردهای مهم جهاد تبیین همین بازگوی دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

عباسی با بیان اینکه دانش آموزان پیش قراولان دفاع مقدس بودند، گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس برای دفاع از ناموس و وطن‌شان، اسلحه به دست گرفتند و با جان و دل برای کشورشان جنگیدند.

وی اشاره به اینکه حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم، افزود: مردان و زنان سلحشور ایران اسلامی جوانمردانه جنگیدند و دشمن را ذلت بار از خاک کشور بیرون راندند.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش‌های دشمن در چهل و اندی سال علیه نظام اسلامی بیان کرد: دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی به ترور، جنگ، فتنه، درگیری، جنگ رسانه‌ای، تحریم‌های اقتصادی، تحریم‌های دارویی و ده‌ها اقدام دیگر متوسل شده است.

عباسی با بیان اینکه خون شهدا حافظ و ضامن بقای نظام اسلامی است، گفت: وجود ملتی آگاه و بصیر، رهبری شجاع و مدیر و سرزمینی پر از معنویت و ایثار دشمن را از رسیدن به مقصود باز داشته است.

وی گریزی هم به حضور و سخنرانی رئیس جمهور در مقرر سازمان ملل در نیویورک زد و افزود: رئیس جمهور با دیپلماسی جهاد منشانه پیام شهدا و انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نسل جوان پرچمدار حفاظت از قرآن و اسلام هستند، گفت: دانش آموزان صدای رسای قرآن باشند و از قرآن و اسلام دفاع کنند.

عباسی با بیان اینکه بازار کار برای فارغ التحصیلان فنی فراهم است، اضافه کرد: هیچ فارغ التحصیلی در بخش فنی نباید در گیلان بیکار باشد چراکه فضای کسب و کار نیاز به جوانان تحصیل کرده و جویای کار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز