خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۶۲

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اعلام برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج در شفت، گفت: نظام جمهوری اسلامی هرگاه پیشرفتی داشته مدیون حضور پرشور و پر رونق بسیجیان بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ احمد نقدپور ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج سپر بلای ملت ایران در برابر تمام حوادث سهمگین است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با کلیدواژه «بسیج امید ملت ایران» آغاز می‌شود، افزود: بسیج امروز الگویی برای آزادی خواهان جهان قرار گرفته و امام خمینی (ره) این نهاد را برای بیمه کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی بنا نهاد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شفت خبر داد و گفت: برای این تعداد پروژه‌ها ۲۱ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ برنامه طی این هفته به صورت شاخص برگزار می‌شود، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی هرگاه پیشرفتی داشته مدیون حضور پرشور و پر رونق بسیجیان بوده است.

سرهنگ نقدپور تصریح کرد: طی هفته بسیج ۵/‌۳‬ کیلومتر آسفالت راه روستایی با اعتبار ۹ میلیارد و هشتصد میلیون تومان با همت سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه اسلامی در سطح روستا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۹ سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شده است، اضافه کرد: ۱۱ سری جهیزیه نیز طی هفته بسیج بین نوعروسان کم برخوردار توزیع می‌شود.

سرهنگ نقدپور به برنامه‌های هفته بسیج در شفت اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای بخش احمد سرگوراب، اعزام اردوهای پیشرفت و راویان نور ویژه دانش آموزان، افتتاح پایگاه برادران و خواهران در شهرک کادوس، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، گردهمایی بسیجیان در سوم آذر، تجلیل از بسیجیان نمونه، برپایی میز خدمت جهادی از برنامه‌های شاخص این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز