خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه لنگرود تاکید کرد؛

لزوم تبیین ویژگی‌های اخلاقی شهدا برای نسل جوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۵۷

فرمانده سپاه لنگرود بر لزوم تبیین ویژگی‌های اخلاقی شهدا برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: فرهنگ، منش و افکار شهدا باید به نسل امروز انتقال داده شود.

به گزارش ایلنا از لنگرود، سرهنگ محمد مهرزاد امروز در نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: بی شک تاریخ زرین کشور ما توسط شهدای که با نثار جان خود از کشور دفاع کردند نوشته شده است.

فرمانده سپاه لنگرود بر لزوم تبیین ویژگی‌های اخلاقی شهدا برای نسل جوان تاکید کرد، افزود: فرهنگ، منش و افکار شهدا را باید به نسل امروز انتقال داد.

وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی از سیره امام حسین (ع) از تمام دلبستگی‌ها و تعلقات دنیوی خود گذشتند و با پیروی از ولی فقیه زمان خود جاودانه شدند و امروز شاهد هستیم دستاوردهای آنان همچنان عامل پیشرفت کشور و پیروزی بر توطئه دشمنان است.

فرمانده سپاه لنگرود تصریح کرد: ترویج ارزش‌هایی که در وصایای شهیدان به آنها پرداخته شده است، یکی از مؤثرترین گام‌ها در راستای تحقق جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری است.

سرهنگ مهرزاد اضافه کرد: امروز صندلی مدیریت امانتی در دست مسؤولان است امید است از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز