خبرگزاری کار ایران

اختصاص اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای حوزه راهداری رودسر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۰۳

فرماندار رودسر از اختصاص اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، محمد حیدری امروز در تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی و منابع دیگر به این بخش تزریق می‌شود.

فرماندار رودسر بر لزوم حفظ و نگهداری از امکانات و تجهیزات راهداری تاکید کرد و افزود: نگهداری و صیانت از این دارایی‌ها ضروری است و می‌طلبد در صیانت از امکاناتی که در اختیار داریم بیشتر تلاش کنیم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه نگهداری از راه‌ها و جاده‌ها رضایتمندی مردم را به دنبال دارد، ادامه داد: نگهداری راه‌ها و جاده‌ها بسیار حائز اهمیت است و فعالیت و تمرکز ما باید روی این موضوع بیش از گذشته باشد.

حیدری به وجود دو نقطه بحرانی حادثه خیز در منطقه کرجه پشت و حسن سرا این شهرستان اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برون رفت از وضعیت موجود هر چه سریع‌تر باید اتخاذ شود.

فرماندار رودسر با اشاره به کاهش آمار حوادث جاده‌ای در این شهرستان تصریح کرد: برابر آمارها میزان تصادفات جاده‌ای امسال نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز