خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از 71 طرح با اعتبار72 میلیارد تومانی در بخش مرکزی رشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۳۸

با حضور فرماندار رشت و در چهارمین روز از دهه فجر، 71 طرح در بخش مرکزی رشت و با اعتباری افزون بر 72 میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیا عاشوری اظهار داشت: پروژه هایی که در ایام دهه فجر  و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیانگر تنها گوشه ای از طرح های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه ها در طول سال ارائه خواهند داد.

وی افزود: امروز به صورت تجمیعی و متمرکز 71 پروژه خدماتی و عمرانی با اعتبار حدود 72 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال موقت برای 126 نفر و اشتغال دائم برای 23 نفر اشتغال، در بخش مرکزی شهرستان رشت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: افتتاحیه متمرکز پروژه‌های اجرای طرح هادی (بهسازی معابر و آسفالت) روستاهای آقا سید شریف، پلکو، دافسار، بیجارکنار، بیجار خاله بخش مرکزی با اعتباری معادل ۱5 میلیارد تومان از ردیف استانی و ملی با مساحت 40 هزار و 300 مترمربع (معادل ۱1 کیلومتر) که توسط بنیاد مسکن انجام شده از دیگر پروژه‌های مورد بهره برداری امروز بود.

عاشوری آسفالت راه روستایی پستک، ترمیم و لکه گیری و روکش آسفالت راه روستای پسیخان، آسفالت راه روستایی آلمان به طش و لکه گیری و روکش آسفالت محور فومن، شفت و سراوان با اعتبار 13 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده، چهارمین روز دهه فجر عنوان کرد.

فرماندار رشت در جریان افتتاح متمرکز ‌طرح حوزه انرژی بخش مرکزی، این طرح ها را در قالب احداث شبکه فشار متوسط هوایی، نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح های تاب آوری معرفی و اظهار داشت: در یکساله اخیر تعدا 100 پروژه‌ تقویت و توسعه شبکه برق در بخش مرکزی اجرا شده است که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان بخش مرکزی را دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز پروژه آبرسانی به روستاهای پیرده و محمد آباد برای توسعه آب روستایی در بخش مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت، اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار مصرف شده و تعداد 220 خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان بیان کرد: بهره برداری از پروژه احداث چمن مصنوعی روستای پیر کلاچای در زمینی به اندازه 1000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 250 میلیون تومان به همت دهیاری و شورا روستای پیر کلاچای از دیگر پروژه‌های بخش مرکزی بود که امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز