خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

مدیریت یکپارچه نیاز مبرم توسعه کلانشهر رشت است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۳۵

جلب اعتماد مردم اولین گام بزرگ صورت گرفته از سوی شورای اسلامی جدید و شهرداری کلانشهر رشت است.

ایلنا: شهردار رشت به همراه معاونین خود، نشست خبری پایان سال را همراه با تجلیل از خبرنگاران استان برگزار نمود.
محمد ابراهیم خلیلی رسانه ها را در شکل گیری هویت افکار به سمت توسعه زندگی در شهرها موثر دانست و بیان داشت؛ باید از اصحاب رسانه به نحو شایسته ای تجلیل گردد.
وی رسانه ها را رکن چهارم دموکراسی دانست و اظهار داشت؛ رسانه ها نقش تعیین کننده ای در فعالیتهای سیاسی و عملکردهای مدیریتی و ساختارهای شهری ایفا میکنند.
شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه در گذشته، مدیریتی بر شهرداری حاکم نبوده است، افزود؛ روزهای سختی بر مجموعه مدیریتی جدید شهرداری گذشت، به طوری که پرداخت حقوق کارکنان به تاخیر افتاده و آرامشی در سازمان مشاهده نمی شد.
وی پیش بینی بودجه سال جاری را ۲۳۵ میلیارد تومان دانست و افزود؛ از روز آغاز بکار بنده در شهرداری رشت فقط ۶۰میلیارد آن محقق گردیده است.
خلیلی میزان بهره وری در شهرداری را بسیار پایین دانست و تصریح کرد؛ منابع در آمدی شهرداری رشت بسیار ناچیز بوده و مشکلات این مجموعه فراوان است.
این مسئول افزود؛ شهرداری رشت طلبکاران بسیاری دارد که برخی از آنها حدود بیست سال به طول کشیده است.
شهردار کلانشهر رشت غیر قابل اعتماد بودن مجموعه شهرداری برای مردم و مسئولین در گذشته را یکی دیگر از چالشهای شورای جدید و شهرداری دانست و بیان داشت؛ با تمام ظرفیت موجود از سوی شهرداری و شورای شهر در صدد جلب رضایت عمومی در جهت پیشبرد اهداف خود هستیم، که موفقیت در بحران برف اخیر نمونه بارزی از این مهم بوده است.
وی بقاء، امنیت، رفاه و منزلت انسانی را از مباحثمهم مدیریت شهری دانست و بیان داشت؛ مدیریت شهری باید قوی و ثروتمند باشد.
خلیلی ممیزی شهر را یکی از نکات برجسته بودجه سال ۹۳ دانست و تصریح کرد؛ مشکلات به وجود آمده سالهای قبل شهرداری رشت یک شبه مرتفع نخواهد شد و باید با برنامه ریزی و گذشت زمان فضا را مدیریت نمود.
شهردار کلانشهر رشت تشکیل کارگروه رسانه و نشست ماهیانه خبری با اصحاب جراید و رسانه های گیلان را از برنامه های پیش روی سال آینده خود دانست و افزود؛ در چهارده سال، تغییر شانزده شهردار می تواند سند روشنی در گذشته مدیریتی شهرداری رشت باشد.
وی افزود؛ برای مدیریت کلانشهر باید فکر کلان داشت و در این راستا با دیدگاه باز و نگاه بلند نطرانه به مسائل نگریست.
خلیلی بودجه سال ۹۳ را دارای چند محور مهم برشمرد و تصریح کرد؛ احداثنماد وردوی شهر، زیباسازی فضای شهر و ساماندهی روان آبهای سطحی از جمله آنان می باشد.
شهردار کلانشهر رشت مدیریت یکپارچه شهری را نیاز مبرم ساماندهی و توسعه کلانشهر رشت دانست و افزود؛ در این راستا جناب دکتر نوبخت، استاندار و نماینده های گیلان در مجلس شورای اسلامی می توانند نقش برجسته ای را داشته باشند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز