خبرگزاری کار ایران

حضرت آیت الله قربانی؛

توسعه امور کشور با مدیریت جهادی امکان پذیراست

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۸۲

با آرزوی روزهای خوش برای تمام مردم ایران به‌ویژه گیلانی‌ها، امیدوارم خداوند به مردم و مسئولین در انجام امور توفیق عنایت کند

ایلنا: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی استان با ایشان با تبریک فرا رسیدن سال نو و با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از طرف مقام معظم رهبری گفت: با رویکرد اقتصاد مقاومتی باید به بخش‌های کشاورزی و صنعت توجه کرده و از قابلیت‌های بخش خصوصی استفاده کنیم.
به گزارش " ایلنا " وی با تاکید بر تحقق امر ولایت در بحث جهاد علمی افزود: فرهنگ جهادی و جهادگونه رفتار کردن باید توسط شما جهادگران دانشگاهی در همه جای جامعه ساری و جاری شود و به صورت زیربنایی و اصولی به انجام برسد آنوقت است که می توانیم جامعه اسلامی منظم و جهادی داشته باشیم.
امام جمعه رشت با اشاره به فرهنگ جهادی در اوایل انقلاب به ذکر خاطراتی از شهید بزرگوار بهشتی پرداخت و گفت: اداره کشور همانگونه که رهبری تاکید داشته اند با مدیریت جهادی به ثبات می رسد فرهنگ جهادی تصمیم ساز نه زودگذر که اگر توانستیم فرهنگ مدیریت جهادی زیر بنایی را آموزش و نهادینه کنیم در اداره امور و رفع مشکلات موفق خواهیم بود.
آیت الله قربانی بر توجه به بخش فرهنگی تاکید کرد و گفت: توسعه امور کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با مدیریت جهادی امکان پذیر خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار همگانی شدن نشاط و شادابی در جامعه شد و گفت: شادابی در جامعه موجب می‌شود زشتی‌ها از جامعه دور شده و اطاعت از خداوند در زندگی جایگزین شود باید فرهنگ پاکیزگی در جامعه نهادینه شود و بستر سازی گردد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز