خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

خدمات نوروزی هلال احمر گیلان به بیش از ۳۶۱ هزار نفر ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۶۴

همشهریان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل نموده و از خدمات امدادی هلال احمر به صورت رایگان بهره مند شوند.

ایلنا: با اجرای طرح‌های نوروزی ۳۶۱ هزار و ۷۰۹ نفر از همشهریان و مسافران نوروزی از خدمات امدادی و راهنمایی هلال احمر گیلان بهره‌مند شدند.
به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با اجرای طرح نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا کنون، ۳۵۸ هزار و ۶۳۲ نفراز مسافران با مراجعه به چادرهای سلامت، خیمه‌های نماز و فضای دوستار کودک از خدمات جوانان هلال احمر گیلان بهره‌مند شدند.
علیرضا خصوصی افزود: بیش از ۱۳۶ هزار برگ نقشه راه، بروشور و سی دی‌های آموزشی در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح امدادو نجات نوروزی تصریح کرد: در این مدت با انجام ۱۸۳ عملیات امدادی به سه هزار و ۷۷ نفر از حادثه دیدگان نیز از خدمات امدادو نجات و کمک‌های اولیه ارائه شد که از این تعداد ۱۵۶ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند.
خصوصی با اشاره به آمادگی کامل هلال احمرگیلان در ارائه خدمات امدادی و عام المنفعه به مسافران و هموطنان خاطر نشان کرد: این مجموعه امدادی در ایام نوروز در ۶۱ پایگاه و پست‌های ثابت و سیار(دریایی، هوایی، کوهستان، جاده‌ای) و اکیپ مسافران نوروزی و خیمه نماز آماده ارائه خدمات به هموطنان است.
این مسئول یاد آور شد: همشهریان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل نمایند و از خدمات امدادی هلال احمر به صورت رایگان استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز