خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت در واکنش به قطعنامه اتحادیه اروپا:

دولت یازدهم با رای مردم انتخاب شده و مشروعیت کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۷۳

امام جمعه موقت رشت در واکنش به قطعنامه اتحادیه اروپا گفت: دولت یازدهم با رای مردم انتخاب شده و مشروعیت کامل دارد.

ایلنا: قطعنامه اتحادیه اروپا بازی جدیدی علیه ایران است، هتاکی و بی‌حرمتی به ملت ایران قابل قبول نیست.
به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده ا در نماز جمعه این شهر گفت: خداوند دو بار نام لقمان را در قرآن آورده است.
خطیب جمعه موقت رشت با بیان اینکه روایت‌های زیادی از نصایح لقمان بیان شده است، تصریح کرد: نصیحت‌های لقمان حکیم بسیار ارزشمند، پندآموز و اخلاقی است.
وی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن نصایح لقمان در زندگی افراد ادامه داد: نهادینه شدن نصایح لقمان در جامعه موجب ایجاد مدینه فاضله در اجتماع می‌شود.
شفیعی‌زاده به ۱۰ نصیحت لقمان در قرآن اشاره کرد و گفت: ۱۰ نصیحت لقمان یک دوره کامل از معارف الهی، معنوی و اجتماعی است.
امام جمعه موقت رشت نصایح لقمان را در قالب نصیحت به فرزند خود دانست و افزود: لقمان به فرزند خود نصیحت کرد هرگز به خداوند شرک نورزد زیرا شرک ظلم بزرگی است.
وی با بیان اینکه روز حساب و کتاب وجود دارد، بیان داشت: اگر انسان به اندازه دانه ارزن عملی انجام داده باشد برای روز قیامت محفوظ می‌ماند.
شفیعی‌زاده فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به دلیل سختی کار نیازمند اراده جدی دانست و بر ضرورت این امر تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه لقمان به پسر خود نصیحت کرد نسبت به مردم حضور و خشوع داشته باشد، گفت: با بی‌اعتنایی و تکبر نباید از مردم روی‌برگرداند.
شفیعی‌زاده، بیان داشت: در آینده نزدیک افزایش حامل‌های انرژی را داریم و دستگاه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که به مردم فشار نیاید زیرا آستانه تحمل مردم در برابر گرانی بسر آمده است.
خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه اعتقاد داریم نرخ بنزین در مقابل آب بسیار ناچیز است، تصریح کرد: با وجود این مسئله افزایش قیمت‌ها نباید به قشر آسیب‌پذیر فشار وارد کند.
وی با بیان اینکه به اندازه کافی در سال‌های گذشته تورم داشتیم، افزود: افزایش حامل‌های انرژی با تدبیر و مدیریت انجام شود.
شفیعی‌زاده خواستار انصراف خانوارهای پردرآمد از دریافت یارانه شد و بیان کرد: مردم اجازه دهند یارانه به افراد مستحق تعلق گیرد و این امر کمک کردن به قشر فقیر جامعه است.
وی تشکیل قرارگاه فرهنگی در گیلان برای پیگیری مطالبات رهبری در راستای نامگذاری سال را ضرورت دانست.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران افزود: این قطعنامه از طرح‌های تکراری و نخ‌نما شده استکبار است.
وی قطعنامه اتحادیه اروپا را بازی جدیدی علیه ایران نامید و بیان داشت: هتاکی و بی‌حرمتی به ملت ایران قابل قبول نیست.
خطیب موقت رشت افزود: در بندهای قطعنامه عنوان کردند که دولت ایران مشروع نیست در صورتی که دولت یازدهم با رای مستقیم مردم انتخاب شده و این بی‌حرمتی را نمی‌پذیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز