خبرگزاری کار ایران

طی اطلاعیه ای از سوی استانداری گیلان اعلام شد؛

روستائیان برای ثبت نام یارانه به دفاتر پیشخوان روستایی مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۶۹

طی اطلاعیه ای از سوی استانداری گیلان اعلام شد؛ بیست فروردین ثبت نام سرپرستان متقاضی یارانه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا از رشت و با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی استانداری گیلان، براساس ابلاغیه معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند در مدت ۱۰ روز سرپرستان خانوارهای متقاضی باید بر اساس اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی به سامانه رفاهی مراجعه و ثبت نام کنند.
به گزارش ایلنا، بر اساس این ابلاغیه ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها «صفر» است از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www. refahi. ir انجام می‌شود.
همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی ۲۱ فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.
سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز ۲۲ فروردین، عدد «سه» در روز ۲۳ فروردین، عدد «چهار» در روز ۲۴ فروردین، عدد «پنج» در روز ۲۵ فروردین، عدد «شش» در روز ۲۶ فروردین، عدد «هفت» در روز ۲۷ فروردین، عدد «هشت» در روز ۲۸ فروردین و در ‌‌نهایت عدد «۹» در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.
همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.
یادآور می‌شود ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www. refahi. ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که امکان دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند به دفا‌تر خدمات ارتباط روستایی و پیشخوان دولت، پلیس ۱۰ +، دفا‌تر خدمات پست بانک و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز