خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار؛

تحقق اقتصاد مقاومتی سرلوحه مدیران باشد.

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۰۸

فرماندار رودبار گفت؛ تحقق اقتصاد مقاومتی و سندهای بالا دستی سرلوحه مدیران باشد.

فرماندار رودبار با مدیران آموزش وپرورش این شهرستان دیدار کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی اظهار داشت: تفکرات، ایده ها و برنامه های ارائه شده صاحبنظران، فرهنگیان، اساتید و دلسوزان شهرستان به فرماندار که در نتیجه تشکیل اتاق فکر، شورای راهبردی و کارگروه توسعه شهرستان تحقق یافته است، نشان می دهدکه آموزش و پرورش رودبار علی رغم تمام تنگناها رسالت خود را در پایبندی به نظام آموزش و پرورش خوب انجام داده است.
وی با قدردانی از زحمات و تلاشهای مدیران و معلمان در پرورش آینده سازان و جوانان خلاق و متعهد گفت: با بهره گیری ازاین ظرفیتهای ارزشمند، رودبار بسوی توسعه گام بر خواهد داشت.
فرماندار رودبار با اشاره به نقشه راه ترسیم شده امسال کشور از سوی مقام معظم رهبری که در اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تبلوریافته است، افزود: خادمان مردم در رودبار همگام و همدل با دولت تدبیر و امید، تمام تلاششان دراین است که برای توسعه متوازن این شهرستان جهت نیل به پیشرفتهای علمی، فنی و اقتصادی بالحاظ کردن سندچشم انداز، برنامه های پنج ساله، قوانین بودجه و ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
وی اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها را یادآورشد و تاکیدکرد: شیب افزایش قیمتها بسیارملایم است و جای نگرانی وجود ندارد.
احمدی انصراف افراد غیرنیازمند و اشخاصی که دریافت یارانه آنچنان تاثیری در زندگیشان ندارد را خدمت بزرگی به کشور درجهت بهبودشرایط تولید، درمان و سلامت، اقتصاد و اشتغال جامعه دانست و افزود؛ ازطریق مبادی استان جهت بومی سازی نیروها و اختصاص اعتبارات جاری و عمرانی براساس شاخصها به جدیت پیگیری خواهیم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز