خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در دیدار با مادران شهداء:

تقدیم هزاران شهید، سند عزتمندی مردم ایران در حفظ دستاوردهای نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۰۵

استاندار گیلان در دیدار با مادران شهداء گفت: تقدیم هزاران شهید، سند عزتمندی مردم ایران در حفظ دستاوردهای نظام است.

استاندار گیلان در دیدار با جمعی از مادران شهدا گفت: به همه مسئولان و مردم واجب است خدمتگزار خانواده معظم شهدا و پاسدار فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه باشند.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در این دیدار با بیان اینکه ما هرچه داریم مرهون فداکاری، ازخود گذشتگی است تصریح کرد: ارزش شهید و شهادت برکسی پوشیده نیست و مدیران خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.
استاندار گیلان مایه دوام انقلاب اسلامی را رهبری داهیانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب و همچنین وجود شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست و افزود: شما مادران عزیز با الگوگرفتن از حضرت زینب(س) و دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) از خودگذشتگی، صبر و استقامت را توشه راه خود کردید.
وی خطاب به مادران شهید گفت: دعای شما بزرگواران همیشه راهگشا و کمک حال مدیران خواهد بود و انشاء ا… بتوانیم با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت خادم خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خوب ایران باشیم.
نماینده عالی دولت در گیلان بابیان اینکه بی‌شک تقدیم هزاران شهید خودگویای سند عزتمندی مردم ایران در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: شهدا با نثار جان خود عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند و به همه مسئولان و مردم واجب است خدمتگزار خانواده معظم شهدا و پاسدار فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه باشند.
نجفی گفت: استان گیلان از استعداد و توانمندی بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است که باید بهره گیری از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و شکوفایی استان تلاش کنیم و گیلان را به جایگاه واقعی که زیبنده آن است برسانیم.
وی با اشاره به وجود مشکلات بیکاری در جامعه تصریح کرد: امروز مدیران استان آمادگی دارند تا در کنار مردم متدین و پرتلاش گیلان در جهت رفع مشکلات استان و پویایی اقتصادی گام بردارند و ازهیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.
در ادامه این مراسم امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، عزت، افتخار، بالندگی، پیشرفت و توسعه کشور را به برکت شهدا دانست و افزود: شهدا با نثار جان خود موجبات پیشرفت و سربلندی کشور شدند و ما وظیفه خود می‌دانیم که خدمتگزار شما باشیم و قدر شما را بدانیم و افتخار می‌کنیم که درراهی حرکت کنیم که شهداء، جانبازان و ایثارگران ما رفتند و وظیفه ما است که آنچه را آن عزیزان بدست آوردند حراست و پاسداری کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی به برکت خون شهیدان در عرصه دریاهای آزاد هزاران کیلومتر فرا‌تر از مرزهای کشور پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار در می‌آورند و اقتدار و بالندگی نظام را به نمایش می‌گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز