خبرگزاری کار ایران

رئیس راه وشهرسازی شهرستان رشت؛

بهره برداری از ۴.۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۲۲

رئیس راه وشهرسازی شهرستان رشت گفت؛ از ۴.۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی در رشت بهره برداری شد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رشت ازاتمام آسفالت ۴.۵ کیلومتر راه روستایی خبرداد.
به گزارش ایلنا از رشت، نیک فهم، رئیس راه وشهرسازی رشت با اعلام این مطلب گفت: با هدف افزایش کیفیت سطح ایمنی وفراهم کردن راه ارتباطی مناسب برای روستانشینان عزیز ۴.۵ کیلومتر از محورهای روستایی این شهرستان آسفالت وبه بهره برداری رسید.
وی افزود: آسفالت راه روستایی بیجارکنار یکی از این پروژه هاست که علاوه بر دارا بودن ۳۰۰ خانوار، یک راه ارتباطی محسوب می شود که اجرای آسفالت آن نقش مهمی در کیفت سطح بهره وری اهالی منطقه وکاربران محور را دارد.
رئیس راه وشهرسازی شهرستان رشت آسفالت راه روستایی پس ویشه را یکی دیگر از پروژه های بهره برداری شده عنوان کرد وافزود: با اجرای این پروژه ۱۷۰ خانوار این روستا از نعمت راه آسفالته برخوردارشدند.
وی افزود: برای اجرای این دوپروژه اعتباری بالغ بر۶ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال صرف شده است.
نیک فهم تصریح کرد: آسفالت راه های روستایی به تناسب اعتبار تخصیصی وفراهم شدن شرایط موجود در حال انجام است وامید آن می رود تا بتوانیم آسفالت ۵۰۰کیلومتر از راههای روستایی استان را در سال جاری با همیاری دهیاریها تحقق ببخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز