خبرگزاری کار ایران

به منظور عملکرد مثبت نوروزی صورت گرفت؛

تقدیر آیت الله امینیان از شهردار و شورای شهر آستانه

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۹۶

بنده از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شخص جنابعالی به عنوان شهردار تشکر می کنیم و دعا میکنم برای اهداف عالیه و توسعه و خدمات شهری موفق تر باشید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در گیلان و امام جمعه آستانه اشرفیه از عملکرد شهردار و اعضای شورای شهر آستانه در نوروز ۹۳ قدردانی کرد.
به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، آیت الله محمد علی امینیان، نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه در پاسخ به نامه شهردار آستانه اشرفیه در مورد گزارش عملکرد نوروزی شهرداری با ارسال نامه‌ای به علی شفیعی، شهردار این شهر بیان نمود: نامه عملکرد گزارش ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرداری آستانه اشرفیه در نوروز سال ۱۳۹۳ مورد ملاحظه و دقت نظر اینجانب قرار گرفت.
آیت الله امینیان خطاب به شهردارآستانه اشرفیه افزود: این گزارش حاکی از هماهنگی و حاکمیت روح تعاون و برادری را اخبار می‌کند و از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شخص جنابعالی به عنوان شهردار تشکر می‌کنیم و دعا می‌کنم برای اهداف عالیه و توسعه و خدمات شهری موفق‌تر باشید.
لازم بذکر است: شهرداری آستانه اشرفیه در نوروز ۹۳ با تشکیل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر به استقبال مسافران نوروزی رفت و با ارائه خدمات مطلوب توانست رضایت مسافرانی را که وارد قلب مذهبی گیلان شده بودند را جلب نماید. تدوین گزارش عملکرد نوروزی شهرداری آستانه اشرفیه نیز از دیگر اقداماتی بود که توسط مدیریت فرهنگی و روابط عمومی شهرداری به منظور ثبت تلاش‌های صورت گرفته و ارائه به مسئولان و شهروندان انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز