خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان؛

جمع‌آوری روان آب‌های سطحی رشت در صورت ضرورت سه شیفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۱۹

به زودی اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی در ۱۰ نقطه ی دیگر شهر رشت نیز آغاز می شود.

استاندار گیلان از پروژه‌های هدایت و جمع آوری روان آب‌های سطحی رشت بازدید کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی صبح امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار رشت، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری، آب منطقه‌ای، توزیع برق، برق منطقه‌ای و مخابرات از اجرای پروژه هدایت و جمع آوری آبهای سطحی رشت در مناطق ضیابری، چمارسرا، کمربندی شهید بهشتی، جماران، خمیران زاهدان و پل عراق، چهاراه میکائیل و لاکانی بازدید کرد و از نزدیک ضمن شنیدن گزارشات مدیران مربوطه در جریان پیشرفت اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در کار صادر کرد.
محمد علی نجفی در این بازدید با بیان اینکه همواره آبگرفتگی معابر در زمان بروز باران‌های سنگین در فصل پاییز و زمستان از دغدغه‌های اصلی شهروندان رشت محسوب می‌شود گفت: با توجه به اینکه استانداری گیلان ۲۵ کیلومتر لوله‌های مورد نیاز اجرای طرح جمع آوری روان آبهای سطحی رشت را تامین کرد شهرداری نیز این پروژه را هم اکنون در ۱۰ نقطه شهر به طول ۱۵ کیلومتر آغاز کرده است.
وی با تاکید بر اینکه این مناطق بر اساس شدت حجم آبگرفتگی‌ها و قرار گرفتن در مناطق محروم رشت انتخاب شده است گفت: شهرداری با همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با نظارت استانداری موظف شده این طرح را تا شهریور ماه به اتمام برساند.
استاندار گیلان خاطر نشان کرد: به زودی اجرای پروژه جمع آوری آب‌های سطحی در ۱۰ نقطهٔ دیگر شهر رشت نیز آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه برای اجرای جمع آوری آب‌های سطحی در ۲۰ نقطهٔ شهر در مجموع حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

گفت: از شهرداری خواسته‌ام در برخی از مناطق حتی به‌صورت سه شیفت کار کنند تا این طرح‌ها هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.
نجفی با بیان اینکه تسریع در اجرای این پروژه‌ها نیازمند اهتمام ویژه شهرداری و همکاری اعضای شورای شهر و مدیران مرتبط است گفت: حل دغدغه‌های شهری مردم نیازمند همراهی و همدلی شهرداری و شورا و دستگاه‌های اجرایی دخیل در پروژه‌های عمرانی است و باید از بخشی نگری در این حوزه پرهیز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز