خبرگزاری کار ایران

پیام سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به مناسبت روز کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۱۸

نقش شهروندان گیلانی در حفظ و توسعه اشتغال از دیگر ارکان دستیابی به توسعه پایدار در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان طی پیامی روز کار و کارگر را گرامی داشت.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در این پیام آمده است، فرا رسیدن روز کار و کارگر هر ساله نشانگر جایگاه والای قشر متعهد و پرتلاشی است که به دلیل اهمیت نقش آنان در جامعه یک روز در سال در تقویم جهانی به نام آنان نامگذاری شده است.
بی‌تردید کارگران عزیز، سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دستیابی به خود کفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی هستند.
در همین راستا تحقق هرچه مطلوب‌تر اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی بیش از هر مساله‌ای مرهون تلاش کارگران زحمکتش ایران اسلامی است.
این قشر مظلوم در واقع بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ستون اصلی تولید در کشور هستند و رکن اساسی توسعه اقتصادی کار و تلاش آنان است.
در شرافت و ارزش والای این قشر همین بس که پیامبر گرامی اسلامی(ص) بر دستان کارگر بوسه زد و بر جایگاه والا و نقش بی‌بدیل آن در جامعه مهر تاییدی جاودانه زد.
به همین مناسبت اینجانب ضمن عرض تبریک به کارگران عزیزان اسلامی بویژه کارگران گیلانی به مناسبت روز کار و کارگر امیدوارم با تلاش مضاعف تمامی دستگاههای ذیربط شاهد افزایش سطح رضایتمندی و روحیه امیدواری این عزیزان و ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به آنان باشیم.
استان گیلان با دارا بودن ۸۷ هزار فعال در بخش حوزه صنعت و معدن که اکثرا از قشر کارگران خدوم می‌باشند با ایجاد روزنه‌های جدید جهت جذب نیروی کار بیشتر در این بخش انشاا… شاهد ایجاد جهش در عرصه کارآفرینی و اشتغال خواهد بود و ما نیز با توجه به تاکیدات استاندار محترم و مسؤولان ارشد استان به نوبه خود این امر را در اولویت برنامه‌های خود قرار خواهیم داد.
در این زمینه بی‌تردید نقش شهروندان محترم گیلانی نیز در حفظ و توسعه اشتغال از دیگر ارکان دستیابی به توسعه پایدار در استان است.
شهروندان گرامی با حمایت از مصرف کالاهای تولید داخل کشور و استان نقشی انکار ناپذیر در افزایش میزان تولید محصولات صنعتی استان ایفاء می‌نمایند که در نتیجه آن ضمن حفظ اشتغال کارگران عزیز، زمینه افزایش تعداد شاغلان در بخش تولید و توسعه فعالیت واحدهای صنعتی فراهم خواهد شد.
قطعاً تداوم و توسعه پیشرفتهای به دست آمده در حوزه تولید و اشتغال در استان متاثر از توجه ویژه تمامی دست اندرکاران این امر، صاحب نظران و تمامی شهروندان محترم می‌باشد تا انشاا.. شرایط پایدار و مناسبی برای اشتغال کارگران عزیز و ایجاد فرصتهای جدید شغلی فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز