خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه فومن:

شهید مطهری چهره ماندگار انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۷۳

از مربیان و مسئولین نمونه عقیدتی سیاسی سپاه فومن و کارگران نمونه تجلیل به‌عمل آمد.

دقایقی پیش همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن برگزار شد.
به گزارش ایلنا از فومن، محمد ربیعی نماینده ولی فقیه در سپاه فومن ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم و کارگر، شهید مطهری را اسوه و الگوی ماندگاری در تاریخ انقلاب خواند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی در سپاه اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در سپاه نیز این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
حجت الاسلام ربیعی افزود: اندیشه‌ها، آثار و مکتوبات شهید مطهری مختص یک دوره زمانی خاص نبوده و ماندگار است زیرا هدف ایشان فقط خداوند بود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فومن تصریح کرد: این استاد بزرگ الگوی کاملی برای معلمان و مربیان و هر فردی است که در تعلیم و تربیت افراد نقشی دارد است.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه فومن بیان داشت: افزایش روح تقوا و معنویت پایوران و بسیجیان از اهداف اصلی برنامه‌های هفته عقیدتی است.
حجت الاسلام ربیعی اسلام را دین تکامل یافته دانست و افزود: سپاه بر محوریت اسلام حرکت می‌کند و پاسداران نیز با هدایت نمایندگی ولی فقیه در سپاه بر درجات معنوی خویش می‌افزایند.
وی عقیدتی سیاسی را دو رکن اساسی در سپاه و بسیج دانست و افزود؛ وظیفه پاسداری از دین و تربیت نیروی مکتبی بر عهده مسئولین و مربیان و اساتید عقیدتی، سیاسی است.
وی افزود: همچنان که شهید مطهری(ره) به عنوان مرزبان دین و عقاید اسلام ناب محمدی(ص) فعالیت داشتند و جانشان را در این راه فدا نمودند، مسئولین و مربیان عقیدتی سیاسی نیز مرزبان دین در نیروهای مسلح بوده و در تعمیق معنویت سپاه و بسیج نقش مهمی را ایفا می‌نمایند.
در پایان از مربیان و مسئولین نمونه عقیدتی سیاسی سپاه فومن و کارگران نمونه تجلیل به‌عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز