خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل گردشگری گیلان صورت پذیرفت؛

بازدیدهای نظارتی مستمر از تاسیسات گردشگری گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۹۱

بازدید های نظارتی ازتاسیسات گردشگری استان گیلان در ۳ محور اصلی گردشگری(رشت به آستارا - چابکسر - رودبار) و محورهای فرعی گردشگری انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری گیلان از انجام بیش از سه هزاربازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، حمید رضا آذرپور کنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت برشمرد و اظهار داشت: تاثیر مطلوب این خدمات در سطح رضایت مندی گردشگران مشهود است.
وی افزود: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده و نرخ اغذیه و اشربه، رعایت بهداشت وارائه خدمات مطلوب به مسافران، رعایت ضوابط مندرج در آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان انجام می شود.
حمیدرضا آذرپور ادامه داد: بازدید های نظارتی ازتاسیسات گردشگری استان گیلان در ۳ محور اصلی گردشگری(رشت به آستارا - چابکسر - رودبار) و محورهای فرعی گردشگری انجام شد.
این مقام مسئول در اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در خاتمه خاطرنشان کرد: این بازدیدها و بررسی های به عمل آمده منجر به صدور ۱۸۱ مورد تذکر کتبی و ۷۹ مورد اخطار کتبی به واحدهای یاد شده گردید که در این راستا نواقص و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفته وپیگیری های لازم به منظور تسریع در رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز