خبرگزاری کار ایران

پیرو ابلاغیه معاون اجرایی رئیس جمهور؛

دبیرخانه شورای امور ایرانیان خارج از کشور در منطقه آزاد انزلی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۰۶

تسهیل در بهره گیری از ظرفیتها و توانمندیهای هموطنان مقیم خارج از کشور و جلب مشارکت آنان در توسعه و پیشرفت منطقه و استان گیلان از جمله مهترین اهداف تشکیل دبیرخانه شورای امور ایرانیان مقیم خارج از کشور در این سازمان است.

در راستای اعمال رویکرد خدمت محور و فرصت محور دولت تدبیر و امید به ایرانیان مقیم خارج از کشور و پیرو دستورالعمل محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور مبنی بر تشکیل شورای امور ایرانیان خارج از کشور در استان‌ها و مناطق آزاد کشور، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان دبیر خانه این شورا را با مسئولیت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد انزلی تشکیل و سید ابراهیم سقایی را به سمت دبیر شورای امور ایرانیان خارج از کشور این سازمان منصوب کرد.
به گزارش ایلنا از انزلی، سید ابراهیم سقایی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی دبیر شورای امور ایرانیان خارج از کشور این منطقه، با اعلام خبر تشکیل دبیرخانه شورای امور ایرانیان مقیم خارج از کشور در این سازمان اظهار داشت: این ستاد به منظور بهره گیری از توان ایرانیان مقیم خارج از کشور در توسعه و پیشرفت منطقه آزاد انزلی و در راستای اعمال سیاست‌ها و استراتژیهای جدید دولت تدبیر و امید در این منطقه شروع به کار نموده است.
وی با بیان اینکه ایرانیان مقیم خارج از کشور ظرفیت گرانقدری در زمینه افزایش توان ملی و ایجاد تحولات مثبت در مراودات بین المللی کشور هستند افزود: تسهیل در بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندیهای هموطنان مقیم خارج از کشور و جلب مشارکت آنان در توسعه و پیشرفت منطقه و استان گیلان از جمله مهترین اهداف تشکیل دبیرخانه شورای امور ایرانیان مقیم خارج از کشور در این سازمان است.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار امیدواری کرد: با تشکیل این دبیرخانه و فعال شدن کامل آن در منطقه آزاد انزلی ضمن آماده کردن بستر لازم جهت استفاده از توانمندی ایرانیان در اجرای پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه، زمینه توسعه ارتباطات و تعامل منطقه با سایر کشور‌ها را فراهم می‌آورد.
دبیر شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور سازمان منطقه آزاد انزلی در پایان از تمام دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط دعوت نمود تا از طریق تشریک مساعی و بهره گیری از این ظرفیت ایجاد شده، نسبت به انجام برنامه ریزی مناسب‌تر و تلاش مضاعف برای رفع و حل مشکلات ایرانیان و خدمتگذاری و ارائه تسهیلات به این عزیزان هموطن اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز