خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تامین به موقع سوخت کشاورزان از ضروریات است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۴۳

این استان با توجه به گردشگرپذیر بودن نیازمند افزایش تعداد جایگاه‌های CNG است و این ظرفیت در گیلان وجود دارد.

استاندار گیلان در نشست با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: باتوجه به اینکه در فصل کشاورزی قرار داریم، تأمین کامل سوخت مورد نیاز کشاورزان بسیار اهمیت دارد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در این نشست بابیان اینکه گیلان جزو استان‌های بر‌تر در تولید محصولاتی همچون چای، برنج، ابریشم و بادام زمینی است افزود: تأمین به موقع و مناسب سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی می‌تواند از بروز مشکلات و خسارات برای کشاورزان جلوگیری کند.
استاندار گیلان با اشاره به دیدار خود و نمایندگان استان با وزیر نفت اظهار داشت: سوآپ نفت در استان بسیار ضرورت دارد و از شرکت نفت می‌خواهیم نسبت به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشد.
نجفی به احداثجایگاه‌های گاز طبیعی در برخی شهرستان‌های گیلان اشاره کرد و گفت: این استان باتوجه به گردشگرپذیر بودن نیازمند افزایش تعداد جایگاه‌های CNG است و این ظرفیت در گیلان وجود دارد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم در این نشست با تأکید براینکه هیچ مشکلی در جهت تأمین سوخت مورد نیاز گیلان وجود ندارد گفت: تأمین سوخت مورد نیاز بخش حمل و نقل، نوسازی ناوگان عمومی تقویت می‌شود و همچنین و نیز ایجاد جایگاه‌های سوخت به ویژه CNG اولویت‌های مهم این شرکت در سال جدید است.
کشکولی با اشاره به اقدامات وزارت نفت در تأمین سوخت مورد نیاز مردم در بخش‌های مختلف افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از ایجاد جایگاه‌های CNG توسط بخش خصوصی استقبال می‌کند و تسهیلات و مشوق‌های خوبی هم در این زمینه در نظر گرفته است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز