خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر رشت؛

واحد گردشگری و جذب توریست زیر نظر شهردار ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۸۰

زیباترین سخن در این روز متعلق به امام خمینی(ره) است که خرمشهر را خدا آزاد کرد است، چرا که امام(ره) تمامی تلاشها را خدایی می دانست.

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با توجه به آغاز سفرهای تابستانی از متولیان امر خواست؛ تصمیمات و تدابیری اتخاذ شود تا شهر رشت فقط درکریدور حمل و نقل قرار نگیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، کاظمی افزود: انتظار میرود به مانند ترافیک شهری، ترافیک توریست و اقتصادی را نیز در شهر رشت شاهد باشیم که حضور توریست و بازدیدهای میدانی او تبدیل به فرصت سرمایه گذاری خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت از شهردار خواست، با توجه به اهمیت موضوع جذب گردشگر، واحدی به همین عنوان با رسالت جذب مسافر و رشت گردی در شهرداری رشت زیر نظر شخص شهردار ایجاد گردد.

وی خاطر نشان کرد: هر چند در گذشته واحدهای دیگری نسبت به جذب گردشگر اقدام کرده اند، ولی با راه اندازی این واحد تغییرات محسوسی را شاهد خواهیم بود.

موسوی روزان دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: ایام اعتکاف در گیلان با استقبال خوبی در بین جوانان گیلانی روبرو شد.

وی با گرامیداشت یاد سه خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: زیباترین سخن در این روز متعلق به امام خمینی(ره) است که خرمشهر را خدا آزاد کرد است، چرا که امام تمامی تلاشها را خدایی می دانست.

روزان همچنین از حسن انتخاب ریاست شورا در انتخاب سردار امیرگل به عنوان مشاور ارشد شورای اسلامی کلانشهر رشت تشکر کرد و وی را از سکان داران دفاع مقدس دانست.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز