خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر رشت؛

پیمانکاران مدیریت پسماند از تمکن مالی مناسبی برخوردار نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۹۰

بر اساس قرارداد سال ۹۲ حوزه پسماند پیمانکارانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند نمی‌توانند در سال ۹۳ قرارداد خود را تمدید کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند از سازمان‌های بسیار مهم و با حساسیت کاری بالاست.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد افزود: بر اساس قرارداد سال ۹۲ حوزه پسماند پیمانکارانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند نمی‌توانند در سال ۹۳ قرارداد خود را تمدید کنند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران مدیریت پسماند از تمکن مالی مناسبی برخوردار نیستند، گفت: کارگران این‌ حوزه وضعیت نامطلوبی دارند که باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شوند تا در نشاط شهروندان اثرات مطلوبی بر جای گذارند.

مظفرنیکومنش با بیان اینکه برنامه جامع مدیریت سلامت شهری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به تصویب رسیده و به شهرداری ابلاغ شده است، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود اجرای این طرح با حضور سازمان‌های مربوطه از مدارس آغاز شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه تامین ایمنی بازار این شهر اشاره کرد و ادامه داد: رئیس اتاق اصناف شهرستان رشت طی چند روز آینده با ایجاد هماهنگی با اتحادیه‌های مربوطه موارد مورد نظر را به شورای شهر ارائه خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در چهارشنبه هفته جاری نشستی با حضور اعضای شورای شهر، رئیس اتاق اصناف رشت و مشاوران میز و به بهداشت و محیط زیست برگزار خواهد شد با وضعیت فعلی بازار که نامناسب است، بررسی شود.

اسماعیل حاجی پور افزود: در راستای اجرای مناسب این طرح باید ابزارهای مورد نیاز فراهم گردد تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح می‌توان از ظرفیت مدارس همه محلات بهره برد، گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان به عنوان مخاطبان طرح خانه سلامت به‌صورت آزمایشی در مدارس می‌توانند خدمات این طرح در مرحله نخست بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در مدیریت سلامت شهری تنظیم سند توسعه سلامت گامی اساسی به شمار می آید.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز