خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در شورای اداری شفت تأکید کرد:

ساخت راه ملاسرا، شفت، زنجان با جدیت اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۱۰

معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی مأمور پیگیری ساخت این پروژه ی ملی خواهند بود.

محمدعلی نجفی در شورای اداری شفت با تبریک فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر با اشاره به تقدیم بیش از ۲۷۰ شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس گفت: حضور استان گیلان در آزادی خرمشهر و دوران دفاع مقدس پررنگ بوده است.

به گزارش ایلنا از شفت، وی گفت: پاسداشت سوم خرداد هارا با کار و تلاش، حضور و وقت گذاشتن برای مردم بصورت عملی انجام دهیم.
استاندار گیلان با اشاره به تجربیات فرماندار شفت گفت: امیدوارم فرماندار شهرستان با عشق و علاقه‌ای که از وی سراغ دارم با همراهی همهٔ مدیران شهرستانی، نماینده فومن و شفت و امام جمعهٔ شهرستان کار‌ها را به پیش ببرند.
نجفی در مورد تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شفت هم گفت: ساخت راه ملاسرا، شفت، زنجان را با تلاش جدی پیگیری می‌کنیم تا با قوت اجرایی شود.
وی افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی مأمور پیگیری ساخت این پروژهٔ ملی خواهند بود.
استاندار گیلان به ساخت سد لاستیکی لاسک نیز اشاره کرد و گفت: در حالیکه ظرفیت آبگیری سد مخزنی سفیدرود به نصف کاهش یافته است و کفاف شالیزار‌ها را نمی‌دهد ساخت سدهای استان در مناطق مختلف ضروری است.
نجفی افزود: حفظ و احیاء آب بندان‌های سنتی، صرفه جویی در مدیریت مصرف آب، پیگیری برای ساخت ۱۱ سدلاستیکی نیز مد نظر است.
استاندار گیلان با اشاره به حضور دائم مدیران در شهرستان گفت: مردم ما نیازمند کار و تلاشند از اینرو عدم حضور کامل مدیران شهرستان‌ها در محل خدمت پذیرفتنی نیست.
نجفی گفت: اگر شبانه روزی حرکت نکنیم و به دانش و تخصص و مسائل فنی توجه نکنیم نمی‌توانیم مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید را عملی کنیم.
وی افزود: ما موظفیم و مسئول هستیم که درخدمت مردمی قرار بگیریم که تمام داشته‌های خود را تقدیم بقای انقلاب و اسلام کرده‌اند.
استاندار گیلان با اشاره به تغییر و تحولات در استان گفت: در این تغییر و تحولات بهبود امور را می‌طلبیم.
استاندار گیلان گفت: مردم در تغییرات از ما انتظار خدمت دارند نه اینکه مدیری که سرکار می‌آید ابتدا ماشین، می‌زکار وظاهر ساختمان خود را تغییر دهد.
در ادامه فرماندار شفت نیز در این نشست باارائهٔ گزارشی از وضعیت این شهرستان گفت: این شهرستان با داشتن، موقعیت گردشگری و کشاورزی داشتن نواحی صنعتی فاقد محور ۴ خطه است.
یونس محمودی افزود: ساخت محور ملاسرا شفت، زنجان، تکمیل بیمارستان ۳۲ تخته، استقرار کامل دستگاههای اجرایی تأثیرگذار، احداثسد لاستیکی لاسک، تسریع در ساخت مجتمع آدینه و پروژه‌های ورزشی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان هستند که نیازمند عنایت مسئولان کشور و استان است.
نمایندهٔ فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی هم گفت: برای ساخت راه ملاسرا شفت، زنجان که دارای اهمیت ملی برای گیلان است امسال ۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
ناصر عاشوری افزود: سد لاسک نیز امسال از طریق فاینانس ساخته می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعهٔ شفت نیز در شورای اداری با قدر دانی از سفر استاندار گیلان به شهرستان شفت، تکمیل مجتمع آدینهٔ شهرستان را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ضروری دانست و گفت: ساخت مصلی نیازمند توجهٔ ویژهٔ استاندار گیلان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز