خبرگزاری کار ایران

به همت ستاد گرامیداشت تالش؛

برگزاری همایش بانوان تالشی با بررسی زندگی به سبک روح الله

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۱۰

معمار فقید انقلاب پرچمی است که آینده جهان اسلام وامدار نام اوست.

همایش بزرگ بانوان با بررسی ابعاد شخصیتی و زندگی حضرت امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به همت ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) و کمیته بانوان ستاد ارتحال فرمانداری برگزارشد.

به گزارش ایلنا از تالش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تالش نیز در این همایش به بررسی زندگی انقلابی و معنوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران وهمچنین سبک وشیوه زندگی ایشان و برخورد آن بزرگوار با اهل خانه و اطرافیانش پرداخت و گفت: باید این شخصیت های بزرگ را به مردم معرفی کرد و همه باید قدردان آنان باشیم.

حجت السلام صباحی افزود: حضرت امام خمینی(ره) در شهری چون خمین متولد شد و پدری چون آقا سید مصطفی داشت. ایشان لحظه لحظه زندگی خود را وقف سه آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کرد، تا ادب، اخلاق و دینداری آزادانه و مستقل از اجانب در این سرزمین ماندگار شود وبه همین دلیل است که یاد و نام امام راحل پرچمی است که راه را گم نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: معمار فقید انقلاب پرچمی است که آینده جهان اسلام وامدار نام اوست.

صباحی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرموده اند: «این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، افزود؛ این فرمایش از ارزش بسیاری برخوردار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تالش یادآور شد: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقداماتی که انجام داد، عزت، آزادی و بزرگواری را برای ملت ایران به ارمغان آورد که باید قدردان این زحمات باشیم.

وی با تشریح مقام و منزلت والای حضرت امام(ره)، آثار و برکات نهضت اسلامی بوجود آمده توسط ایشان گفت: ما باید راه معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر میهن عزیزمان را ادامه دهیم و اندیشه ها و افکار والای وی را برای همیشه تاریخ زنده نگه داریم.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز