خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان؛

ایجاد غرفه های فرهنگی با مشارکت دستگاه ها در سواحل دریا

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۶۸

در سواحل دریا غرفه هایی در زمینه فرهنگی با مشارکت دستگاه ها ایجاد می شود.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست با اساتید دانشگاه گفت: بر اساس آمارهای سال گذشته ۵ / ۶ میلیون نفر در بازه زمانی سه ماه تابستان از سواحل دریا در گیلان بازدید کردند.

ˈبه گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکشˈ با اشاره به ضرورت توجه به جلب رضایتمندی گردشگران در بحثسواحل افزود: رضایتمندی گردشگران در بحثسواحل، نشاط اجتماعی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در ارایه خدمات در سواحل کاستی هایی وجود دارد، اظهار کرد: نیاز است تا یک سری از این کاستی ها توسط دولت تامین و بخشی با برنامه ریزی های لازم در حوزه خدمات عمومی انجام گیرد.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به تجمیع بسته های فرهنگی با مشارکت همه دستگاه ها در موضوع سواحل خاطرنشان کرد: قرارشد تا در سواحل دریا غرفه هایی در زمینه فرهنگی با مشارکت دستگاه ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه ها هم با هدف بررسی موضوعات مختلف چالش ها و فرصت های استفاده از سواحل دریا و ارایه خدمات مطلوب تر به گردشگران و استفاده کنندگان از ساحل در راستای جلب رضایتمندی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شده که بنا داریم با بهره مندی از دیدگاه های کارشناسان درارائه خدمات بهتر عمل کنیم.

وی تأکید کرد: در حوزه سواحل خلأهایی وجود دارد که باید با همکاری و همراهی مسئولان، کارشناسان و مردم این مشکلات را برطرف کنیم.

رنجکش یادآور شد: درسال جاری برخلاف گذشته، برنامه ریزی برای بهره مندی از سواحل از دوماه پیش شروع شد که خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته و پیگیری های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مجموعه وزارت کشور نیز به استان نگاه ویژه ای دارند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد با اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نسبت به اجرای طرح هایی در شأن گردشگری اقدامات موثری انجام گیرد و درسال جاری نیز تمام تلاش ما رفع نگرانی ها و کاستی های خدماتی نسبت به گذشته است.

وی سواحل گیلان را ظرفیت بالایی برای توسعه استان در حوزه گردشگری عنوان کرد که نقش مهمی در کاهش بیکاری و رشد اقتصادی آن دارد.

گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان حدود ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که به گفته مسوولان پارسال حدود ۲۲ شناگاه یا به عبارتی طرح سالم سازی در این مناطق وجود داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز