خبرگزاری کار ایران

به همت اداره محیط زیست فومن صورت گرفت؛

پاکسازی ۲ کیلومتر از مسیر گردشگری ماسوله از زباله / نقاشی ۲۰ متری دانش آموزان در هفته محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۳۴

این کار با هدف ارتقاء فرهنگ زیست محیطی در بین مردم و زیبا سازی طبیعت و محیط زیست از آلودگی ناشی از ریخت و پاش زباله ها صورت پذیرفت.

در هفته محیط زیست و در آستانه فصل گردشگری با همکاری نیروهای مردمی و دوستداران محیط زیست، بخشداری سردار جنگل و شهرداری شهر ماکلوان نسبت به پاکسازی بیش از یک تن زباله در جاده گردشگری ماسوله اقدام شد.
به گزارش ایلنا از فومن، این کار با هدف ارتقاء فرهنگ زیست محیطی در بین مردم و زیبا سازی طبیعت و محیط زیست از آلودگی ناشی از ریخت و پاش زباله ها صورت پذیرفت.
ضمناً در راستای این حرکت پاکسازی منطقه گردشگری گیلوندرود با کمک گروههای حامیان طبیعت(گروه آمادگی جسمانی و ایروبیک فومن) نیز اقدام شد و بانوان حامی محیط زیست بصورت داوطلبانه نسبت به جمع آوری زباله های برجای مانده در محیط زیست اقدام کردند.
در ادامه به منظور ارتقائ فرهنگ زیست محیطی و ایجاد روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی در محیطی سالم و با نشاط در جهت حفظ محیط زیست و نجات طبیعت و داشتن آینده روشن تر و پاک تر نسبت به برگزاری مسابقه نقاشی توسط بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان فومنی بر روی پرده ۲۰ متری اقدام گردید.
در این مسابقه نقاشی که با گواش و آبرنگ انجام پذیرفت، در پایان به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز