خبرگزاری کار ایران

تلاش مدیریت شهری در رشت؛

بازدید شهردار رشت از پارک ۷ هکتاری چمارسرا

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۴۵

ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ایجاد طراوت و شادابی در شهر نیازمند حرکت همگانی است.

شهردار رشت در این بازدید گفت: با پی گیری های شهرداری رشت مبنی بر بهره برداری از پارک تفریحی هفت هکتاری چمارسرا و متعاقب آن در راستای هماهنگی های استانی صورت گرفته، عملیات اجرایی آغاز گردید.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی افزود: در حال حاضر بخش عمده ای از عملیات لازم در راستای تجهیز پارک نظیر حذف علف های هرز کف و حاشیه معابر به همراه خاکریزی و بسترسازی در حاشیه معابر، رنگ آمیزی چراغ های پارکی و سیستم روشنایی، نصب نیمکت، آماده سازی و راه اندازی قسمت عمده ای از سیستم آبیاری تحت فشار، بخش عمده ای از عملیات مرمت کفپوش معابر، ساماندهی بخش حفاظتی پارک با استقرار نیروهای حفاظتی و نگهبانی در مبادی ورودی، آماده سازی و راه اندازی دفتر پارک، مرمت دیوار در ضلع شمال شرقی به اتمام رسیده است.

شهردار رشت گفت: ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ایجاد طراوت و شادابی در شهر نیازمند حرکت همگانی است و از آنجاییکه بوستان ها و پارک ها در سطح شهر می تواند نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت شهروندان ایفا نماید و فضاهای شهری را برای آنان دلپذیرتر سازد، بر آن شدیم تا قبل از تابستان سال جاری افتتاح این پارک را به شهروندان عزیز مان نوید دهیم.

خلیلی تصریح کرد: ادامه عملیات تکمیل و تجهیز پارک مذکور با تلاش بی وقفه همکاران مجموعه شهرداری در حال انجام می باشد، انشاء ا… تا پایان خرداد ماه سال جاری پارک تفریحی چمارسرا با نصب امکانات مورد اشاره در فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز