خبرگزاری کار ایران

تصمیم بجای رئیس شورای شهر رشت؛

تشکیل کارگروه رسانه و توسعه شهری رشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۴۶

این کارگروه با عضویت مدیران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت تشکیل و راه‌اندازی می شود.

رضا جمشیدی‌چناری در نشست مسئولان حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه امروزه رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه پایدار شهرها دارند، اظهار کرد: کارگروه رسانه و توسعه شهری رشت تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت وی افزود: تبیین حقوق شهروندی در جامعه، بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌های توسعه رشت به عنوان بزرگترین کلانشهر شمال کشور و بهره‌گیری از نظرات نخبگان حوزه رسانه در این راستا از اهداف تشکیل کارگروه رسانه و توسعه شهری رشت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، گفت: این کارگروه با عضویت مدیران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت تشکیل و راه‌اندازی می شود.

جمشیدی‌چناری با تاکید براینکه رسانه‌ها چشمان بیدار جامعه هستند، تصریح کرد: کارگروه رسانه و توسعه شهری رشت نقش سیاست‌گذاری رسانه‌ای برای توسعه شهر را برعهده دارد و در حوزه‌های گردشگری، مسجدمحوری، فرهنگی و مذهبی، اجتماعی و ورزشی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی دورچهارم رشت برآمده از بطن نخبگان و فرهیختگان این شهر است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای معرفی ظرفیت‌های بکر رشت دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به برگزاری نخستین نشست توسعه پایدار در خبرگزاری اایرنا، اظهار کرد: این نشست‌ها در سایر رسانه‌های گیلان و با حضور اعضای شورای شهر ادامه می‌یابد و خروجی آن اطلاع‌رسانی در مورد طرح‌های شهری و مشارکت مردم در مدیریت شهری است.

جمشیدی‌چناری با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه پایدار شهرها، گفت: کارگروه رسانه و توسعه شهری رشت با حضور فعالان رسانه‌ای تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز