خبرگزاری کار ایران

باحضور معاون سیاسی امنیتی استاندار؛

پور اوزان مدیرکل سیاسی انتخاباتی گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۵۵

حوزه معاونت سیاسی امنتی در اجرای وظایف حاکمیتی بدون افراط و تفریط و دارای استقلال عمل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست با کارکنان حوزه سیاسی استانداری گفت: این حوزه در اجرای وظایف حاکمیتی بدون افراط و تفریط و دارای استقلال عمل است.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد احمدی پور با بیان اینکه باید در همه امور از افراط و تفریط پرهیز و مشی اعتدال گرایی راسرلوحه کارها قرار دهیم افزود: حوزه سیاسی استانداری باید به گونه ای عمل نماید که علاوه براجرای وظایف حاکمیتی، استقلال خود را حفظ کند.
وی به فعالیت احزاب اشاره کرد و اظهار داشت: در ساماندهی و رسیدگی به وضعیت احزاب و گروه‌های سیاسی، اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بسیار نقش آفرین است.
با با بیان اینکه این اداره کل کارهای اساسی نظام و وزارت کشور را عهده‌دار است، گفت: اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری در برگزاری انتخابات وظیفه امانتداری را برعهده دارد و باید این امانت را بی طرفانه به مقصد برساند.
گفتنی است؛ در پایان این نشست از زحمات کریم شعبانی در مدت سرپرستی اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری تقدیرو علی اکبرپوراوزان به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز