خبرگزاری کار ایران

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی:

منطقه آزاد انزلی شاهد رشد و شکوفایی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۴۱

باید به سمتی برویم که مردم محدوده منطقه آزاد انزلی احساس راحتی کرده و از مزایای این منطقه به طور کامل بهره مند شوند.

حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی با قدردانی از اقدامات و عملکرد مدیر عامل این سازمان تصریح کرد: تحولات مناسبی را در منطقه آزاد انزلی شاهد هستیم.
به گزارش ایلنا ازسازمان منطقه آزاد انزلی، وی با بیان اینکه مدیریت و مجموعه سازمان منطقه آزاد انزلی بدون حاشیه، موجب تحولات مناسبی در این منطقه شده است افزود: مردم منطقه و استان نگاه مثبتی نسبت به منطقه پیدا کرده اند، این احساس خوب به این دلیل است که مدیر عامل منطقه آزاد انزلی در حال انجام فعالیت‌های عمران و آبادانی و طرح های اقتصادی مناسب در این منطقه است.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های انجام شده در دوران مدیریت رضا مسرور را بسیار متنوع و مفید اعلام و اضافه نمود: عملیاتی نمودن مصوبه کالای همراه مسافر در این منطقه و تلاش به منظور فعال سازی کریدور شمال جنوب از سوی این سازمان، دو اقدام ارزشمند منطقه آزاد انزلی است که در اقتصاد استان و مردم منطقه نقش بسزایی ایفا خواهد نمود.
خسته‌بند اقدامات صورت گرفته از سوی منطقه آزاد انزلی را در راستای رونق تجارت و سرمایه گذاری در این منطقه بسیار حائز اهمیت ارزیابی کرد و افزود: با اقدام‌هایی که در این منطقه صورت گرفته این منطقه در زمره مناطق آزاد پیشرو کشور قرار گرفته و مردم رغبت بیشتری برای سفر به منطقه آزاد انزلی پیدا کرده اند.
وی خواستار بهره مندی مردم محدوده این منطقه از برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی شد و گفت: باید به سمتی برویم که مردم محدوده منطقه آزاد انزلی احساس راحتی کرده و از مزایای این منطقه به طور کامل بهره مند شوند.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار باید در گیلان احساس امنیت نماید، اضافه کرد: برای فراهم شدن این زمینه همه باید تلاش کنند تا از بخش‌خصوصی در منطقه آزاد انزلی حمایت شده و امنیت سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز