خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان؛

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۵۴

در حکمی جمشید جهانی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به سمت بازرس دبیرخانه ستادساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان منصوب شد.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان گیلان طی حکمی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمداحمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این حکم یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان را به این سمت منصوب کرد.
در حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان خطاب به رنجکش آمده است:
نظر به سوابق، تعهد و تجارب جنابعالی بموجب این حکم به سمت دبیر ستاد ساماندهی سواحل تفرجگاههای ساحلی استان منصوب می گردد.
باتوجه به اهمیت ساماندهی و ارتقاء شاخصهای سلامت، امنیت، توسعه و خدمات رفاهی نوار ساحلی استان بعنوان یکی از جاذبه های اصلی گردشگری و فراهم کردن بستر مناسب جذب گردشگر با لحاظ کردن کلیه مسائل شرعی، فرهنگی و اخلاقی مقتضی است با استفاده از کلیه امکانات موجود، بهره مندی از تخصص و تجارب کارشناسان و متخصصین امر و جلب همکاری کلیه ادارات و نهادهای دست اندر کار نسبت به پیگیری امور مربوطه خصوصاً برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی سواحل و نظارت بر حسن اجرای مصوبات و برنامه ریزیهای مرتبط مطابق با قوانین و دستورالعملهای ابلاغی اهتمام لازم را معمول دارید.
گفتنی است در حکم دیگری جمشید جهانی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به سمت بازرس دبیرخانه ستادساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز