خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت؛

بزرگان موسسه قاصدین نور به دنبال تعامل باشد نه تقابل

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۶۲

اعضای کمیسیون فرهنگی همگی ازخانواده‌ی شهید، ایثارگر و جبهه و جنگ هستند و نقش بارز خود را در دوران دفاع مقدس به ظهور رسانیده اند. بنابر این به نظر می‌رسد تقابل با این اعضا منصفانه نباشد.

عضو شورای شهر رشت گفت: بزرگان جمع و آنهایی که سنشان از جوانان موسسه قاصدین نور بیشتر است بایستی سعه‌ی صدر به خرج دهند و فضا را از تقابل به سمت تعامل هدایت کنند.
به گزارش ایلنا از رشت، امیرحسین علوی همچنین خطاب به رئیس کمیسیون فرهنگی شورا افزود: اینکه این موسسات و NGOها را دعوت می‌کنید خیلی خوب است اما بایستی تلاش شود برنامه‌های عملیاتی ارائه دهند تا شورا نیز با برنامه ریزی حرکت کند.
رضا بحری یکی از دست‌اندرکاران «موسسه ی قاصدین نور» در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده‌ی این موسسه ارائه داد و گفت: تلاش کردیم از سال ۱۳۹۱ یک مرکز مطالعاتی را با توجه به نیاز روز راه‌اندازی کنیم و خوشبختانه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ اندیشکده‌ی نور زیر نظر این موسسه تاسیس شده است.
وی با بیان این مطلب که برای اینکه بتوانیم نیروهایی خوشفکر، مومن و متعهد برای آینده‌ی انقلاب تحویل جامعه بدهیم نیازمند بازسازی فکری آنها هستیم؛ تاکید کرد: این اندیشکده با انجام یکسری کارها و برنامه‌ها در جهت تربیت نیروهای مخلص و جوان مذهبی که بتوانند بسیاری از فعالیتهای فکری، محتوایی و مطالعاتی را سامان دهند انجام وظیفه می‌کند.
بحری سپس از همکار خود سلمانی خواست تا در باره‌ی مبانی فکری و زیربنای اعتقادی ایجاد اندیشکده‌ی نور برای حاضران سخن بگوید.
سیدرضا موسوی روزان هم تاکید کرد: اعضای در این موسسه کارنامه‌ی عملکرد و برنامه‌های اجرایی خود را خوب ارائه نداده‌اند و از نوع برنامه‌هایی که اجرایی شده است نیز بهره‌ای نبرده‌ایم.
وی همچنین تاکید کرد: اگر ما به توسعه و پیشرفت شهر می‌اندیشیم راه توسعه و پیشرفت شهرمان از تعامل و تفاهم می‌گذرد.

موسوی روزان از فرهاد شوقی برای برگزاری چنین نشستهایی با دست اندرکاران گروههای مردمی فعال در شهر رشت قدردانی کرد.
فاطمه شیرزاد هم عملکرد شورا و به ویژه کمیسیون فرهنگی در ۱۱ ماهه‌ی گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور جوانان در اجرای برنامه‌های مختلف می‌تواند چاره‌ساز باشد و اینکه در «روز جوان» یکی از جوانان خوشفکر شهرمان آقای علیرضا قانع سکان هدایت امور فرهنگی و اجتماعی شهر رشت را به دست گرفته‌اند جای مسرت است و به نظر من بایستی از جوانان موسسات، گروهها و تشکلات مردمی هم به عنوان اتاق فکر این کمیسیون بهره‌گیری کرد تا برنامه‌های خوب فرهنگی عملیاتی شوند.
وی ادامه داد: اعضای کمیسیون فرهنگی همگی از عزیزان خانواده‌ی شهید، ایثارگر و جبهه و جنگ هستند و نقش بارز خود را در دوران دفاع مقدس به ظهور رسانیده اند بنا بر این به نظر می‌رسد تقابل با این اعضا منصفانه نباشد.
وی از دست اندرکاران برگزاری آیین جشن نیمه‌ی شعبان قدردانی کرد و این آیین را نمونه‌یی از اقدامات خوب و موثر فرهنگی – مذهبی در رشت ارزیابی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز