خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش گیلان؛

عناصر اقتصاد مقاومتی برای دانش آموزان تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۶۸

اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به همسویی، سرعت و دقت در برنامه ها است.

نشست ستاد اوقات فراغت دانش آموزان به منظور برنامه ریزی و هدایت دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت و اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تقویت مهارتهای اجتماعی دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه سیده حمیرا ذکی پور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان، ضمن تبیین برنامه های اوقات فراغت سال ۹۳ اظهار داشت: همه عوامل اجرایی برنامه های فرهنگی، هنری تلاش کنند با تشریک مساعی در سال جاری، متناسب با نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی» و با بازنگری در روند برگزاری فعالیتهای تابستانی و لحاظ نمودن عناصر اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار «هردانش آموز، یک مهارت» برنامه ریزی مطلوب و صحیح داشته باشند.

جابر اخلاقی مشاور اجرایی مدیرکل نیز با بیان اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خواستار همسویی، سرعت و دقت در برنامه ها شد.

وی اجرای فعالیتهای تابستانی را یک مطالبه جدی از زندگی اقتصادی واجتماعی دانش آموزن و اولیاء محترم برشمردو افزود: فرآیند آموزش و پرورش در تابستان نیز ادامه دارد و تعطیل بردار نیست.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز