خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛

محل نمایشگاه دائمی رشت استیجاری است / ثبت سفارش کالا در کمتر از یک روز

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۴۶

اعزام هیئت تجاری به کشور گرجستان، آفریقای جنوبی، روسیه و آستراخان و…از جمله اقدام‌های توسعه تجارت خارجی گیلان در سال گذشته بوده است.

علی منتظری با استیجاری بودن محل نمایشگاه فعلی گیلان گفت؛ خواستار حمایت سازمان توسعه تجارت خارجی در زمینه واگذاری، آماده‌سازی و بهره‌برداری از نمایشگاه دائمی و بین‌المللی در رشت هستیم.
به گزارش ایلنا از رشت؛ وی بررسی چگونگی اعطای تسهیلات به صادرکنندگان نمونه استان و پیگیری موضوع اخذ عوارض یک در هزار برای دارندگان کارت بازرگانی و… را از دیگر مسایل مورد بررسی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان برشمرد.
منتظری امکان‌سنجی ایجاد نمایشگاه فرش دستباف در آستراخان روسیه و پایش زیرساخت‌های ایجاد نمایشگاه دائمی چای در لاهیجان را از دیگر موارد ذکر کرد.
وی پیگیری اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی از محل صندوق توسعه ملی را از مسایل این کارگروه عنوان کرد.
این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی در سال گذشته تصریح کرد: اعزام هیئت تجاری به کشور گرجستان، آفریقای جنوبی، روسیه و آستراخان و…از جمله اقدام‌های توسعه تجارت خارجی گیلان در سال گذشته بوده است.
منتظری پیگیری کاهش توقف کانتینرهای صادراتی از ۱۵ روز به پنج روز را از دیگر مسایل روز کارگروه مذکور بیان کرد و افزود: اکنون ثبت سفارش کالا در کمتر از یک روز در استان انجام می‌شود.
وی یادآور شد: در صورت موافقت سازمان توسعه تجارت هیئت‌های تجاری گیلان به کشورهای آلمان، چین، اسلوونی، مالزی و افغانستان اعزام شده و همایش رایزنان عراق، افغانستان، آذربایجان، گرجستان، تاجیکستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز