خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

انتظارات معلمان جهت پیشرفت انجمن های علمی برآورده شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۵۲

اگر قرار است بحثهای پژوهشی برای معلمان گذاشته شود یا شیوه های جدید آموزشی یاد داده شود باید در این انجمن ها انجام گیرد.

مهدی حاجتی در جمع روسای انجمن های علمی و آموزشی استان گیلان گفت: گروههای آموزشی باید خلاء علمی خود را از انجمن ها مطالبه کنند چرا که ابتکار و خلاقیت در مرحله اول در دست انجمن های علمی است که باید با هماهنگی گروههای آموزشی نهادینه شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اولین جلسه هم اندیشی روسای انجمن های علمی آموزشی استان گیلان در محل ساختمان انجمن های علمی – آموزشی استان با حضور مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش برگزارشد.

حاجتی در زمینه فعالیت هر چه بیشتر انجمن ها ی علمی و آموزشی اظهار داشت: در حال حاضر جهت پیشرفت بهتر انجمن ها نیاز است انتظارات معلمان را در نظر بگیرید.

وی گفت: اگر قرار است بحثهای پژوهشی برای معلمان گذاشته شود یا شیوه های جدید آموزشی یاد داده شود باید در این انجمن ها انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: روسای انجمن های علمی و آموزشی بهترین روشها و شیوه های جدید آموزشی، علمی و پژوهشی را احصاء و بهترین روش را جهت اجرا انتخاب کنند و با هماهنگی گروههای آموزشی و ضمن خدمت در جهت تقویت و ارتقاء علمی معلمان همکاری داشته باشند.

وی افزود: گروههای آموزشی، خلاء علمی خود را از انجمن ها مطالبه کنند چرا که ابتکار و خلاقیت در مرحله اول در دست انجمن های علمی است که باید با هماهنگی گروههای آموزشی نهادینه شود.

مجید قصاب زاده معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی نیز درخصوص اهمیت و وظایف انجمن ها، آموزش معلمان و برگزاری همایش های علمی توسط آنان که منجر به پیشرفت های علمی - آموزشی می گردد سخنانی را بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز