خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان:

۶۵ درصد روستاهای رودبار از آب شرب سالم برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۷۳

در حال حاضر براساس برنامه ها و اسناد تدوین شده ی این شرکت، طرح اصلاح و بازسازی شبکه ی آبرسانی ۲۲ روستای شهرستان رودبار در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در جمع استاندار، مسوولین دستگاه های اجرایی استان و مردم شهرستان رودبار، از اهتمام جدی این شرکت برای ارتقای شاخص بهره مندی روستاییان این شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی فرّامینی با گرامیداشت یاد و خاطره ی جانباختگان زلزله ی سی و یکم خرداد سال ۶۹ در رودبار، گفت: بعد از این حادثه و با بازسازی و احداثشبکه های آبرسانی، هم اکنون ۶۵ درصد از روستاهای این شهرستان از آب آشامیدنی مناسب و بهداشتی بهره مند هستند.

وی افزود: در حال حاضر براساس برنامه ها و اسناد تدوین شده ی این شرکت، طرح اصلاح و بازسازی شبکه ی آبرسانی ۲۲ روستای شهرستان رودبار در حال اجراست.

فرّ امینی با تاکید بر اینکه افزایش شاخص بهره مندی روستاییان رودبار از آب شرب در گروی اختصاص اعتبارات مناسب است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت استاندار محترم و نمایندگان محترم گیلان، بتوانیم شاخص بهره مندی روستاییان این شهرستان از آب شرب را به ۸۹ درصد برخورداری ارتقاء دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک ۶۲ روستا در شهرستان رودبار زیر پوشش شبکه ی آبرسانی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به توسعه ی بافت روستاها و افزایش ساخت و سازهای روستایی اشاره و تصریح کرد: کمبود منابع آب های زیرزمینی به ویژه در مناطق خشک مانند رودبار، کار تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی روستاییان را با مشکل مواجه کرده است.

فرّ امینی افزود: مدیریت یکپارچه ی منابع آب در سطح شهرستان رودبار می تواند در تامین پایدار و مستمر آب شرب روستاها تاثیرگذار باشد.

بنابراین گزارش؛ هم زمان با سی و یکم خرداد ماه سالروز زلزله ی رودبار در سال ۶۹، صبح امروز استاندار گیلان، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران عامل و کُل شرکت ها و سازمان های دولتی گیلان در این شهرستان حضور یافتند و از مناطق مختلف شهری و روستاهای بخش خورگام بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز