خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر رشت:

ارائه الگوی علمی و مقرون بصرفه برای حل معضل شیرابه سراوان

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۶۴

مهم حل مشکل لندفیل سراوان و شیرابه آن است. این شیرابه ها که بسیار خطرناک نیز هستند، وارد رودخانه ها می شوند.

سی و سومین جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با حضور اعضای کمیسیون و مشاوران، مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان گیلان، مدیر عامل شهر صنعتی رشت، سرپرست سازمان پسماند شهرداری رشت و تیم مهندسی شرکت فناوران سازه آب ایرانیان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در ابتدای جلسه، دستور جلسه مبتنی بر گزارشی در خصوص «ارایه طرح پیشنهادی در خصوص تصفیه شیرابه زباله سراوان» توسط دبیر کمیسیون قرائت گردید.

در ادامه مظفر نیکومنش نودهی، ریاست کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت ضمن تشکر از میهمانان جلسه برای حضور در صحن شورا و تعامل و همفکری در خصوص حل معضل زباله سراوان اظهار کرد: یکی از دغدغه های بسیار مهم شورای اسلامی دوره چهارم، بحثحل مشکل لندفیل سراوان و شیرابه آن است و همانطور که مطلع هستید این شیرابه ها که بسیار خطرناک نیز هستند وارد رودخانه ها می شوند.

وی افزود: از اینرو ریاست و اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت تمامی تلاش خود را برای حل این معضل معطوف کرده اند تا با استفاده از نظرات متخصصان و همکاری نهادهای ذیربط این مشکل شهر رشت و چه بسا استان گیلان را مرتفع سازند.
نیکومنش خاطر نشان کرد: ارایه یک الگوی علمی و مقرون بصرفه از سوی کارشناسان برای حل معضل سراوان مدنظر شورای شهر رشت است.

وی خاطر نشان کرد: بررسی ها و مطالعات اولیه در زمینه موارد اجرایی رفع این معضل در حال انجام است و در بحثاجرا نیز یک همت جمعی در استان باید لحاظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز