خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چند طرح عام المنفعه؛

استاندار گیلان به ماسال سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۰۰

بازدید از طرح های گردشگری بام سبز ماسال و مسکن مهر معلولین بهزیستی بخشی از برنامه های سفر استاندار گیلان به ماسال است.

استاندار گیلان ظهر امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های عمرانی شهرستان ماسال و افتتاح چند طرح گردشگری و کشاورزی وارد این شهرستان شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از ماسال، محمد علی نجفی در بدو ورود به شهرستان ماسال که وی را معاونان هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل همراهی می کنند با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.


نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح های عمرانی و سرمایه گذاری در نشست شورای اداری حضور می یابد.


درسفردکترنجفی به ماسال همچنین دو واحد مرغداری ۳۵ هزار قطعه ای مرغ مادر و ۳۰ هزار قطعه ای جوجه ی یکروزه با هزینه ی ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای معاف شاندرمن وخانقاه بر بخش مرکزی و یک مجتمع گردشگری در روستای بی تم شاندرمن با ۲میلیاردو ۵۰۰میلیون تومان هزینه بهره برداری می رسد.


بازدید از طرح های گردشگری بام سبز ماسال و مسکن مهر معلولین بهزیستی نیز از برنامه های دیگر سفر استاندار گیلان به ماسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز