خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش رضوانشهر؛

اعتبارات شهرستانی آموزش و پرورش افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۲۵

تاثیر کلاس های اوقات فراغت پرکردن وقت نیست، بلکه هدف اصلی آن پرورش عفت در اندیشه، گفتار و رفتار است.

سومین جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان در محل کانون شهید فهمیده با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیراداره آموزش و پرورش و سایر اعضای شورا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رضوانشهر، علی گواهی(مدیر آموزش و پرورش) ابتدا گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورشی شهرستان را ارائه نمود و گفت: مبنای کار ما در آموزش وپرورش، تربیتی و فرهنگی است.

وی همچنین در خصوص چگونگی بررسی و تصمیم گیری جهت برنامه ریزی نیروی انسانی مورد نیاز در سال تحصیلی جدید با توجه به دستورالعمل نقل و انتقال معلمان از طریق وزارت متبوع، چگونگی استمرار و انجام طرح همسان سازی پوشش لباس دانش آموزان، تشکیل ستاد ثبت نام جهت نظارت برامور ثبت نام منطقه، تقویت مراکز اوقات فراغت تابستانی و همچنین برنامه ریزی های لازم در جهت انسداد بی سوادی سطح شهرستان مطالبی را عنوان نمود.

مدیر آموزش و پرورش رضوانشهر در پایان سخنان خود از فرماندار شهرستان بخاطر مساعدت هایی که در سال گذشته در خصوص تخصیص اعتبارات به آموزش و پرورش داشته تقدیر نمود و خواستار توجه بیشتر در بحثاعتبارات در سال جاری شد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین حبیبی امام جمعه شهرستان سخنان خود را با ذکر حدیثی از امام سجاد(ع) که فرموده اند: سه چیز موجب نجات انسان می شود؛

۱ - جلوگیری زبان از بدگویی و غیبت مردم

۲ - خود را مشغول به کارهایی کردن که برایش در دنیا و آخرت مفید باشد

۳ - همیشه برخطاها و اشتباهات خود گریان و ناراحت باشد، آغاز نمود و با اشاره به تحولات منطقه و به ویژه عراق، گفت: گروهک تروریستی داعش نماینده شیطان در روی زمین هستند که هدف آنها ایجاد فتنه مذهبی در منطقه است.

حجت السلام حبیبی، افزود: تاثیر کلاس های اوقات فراغت پرکردن وقت نیست بلکه هدف اصلی آن پرورش عفت در اندیشه، گفتار و رفتار است.

وی در پایان افزود: تابستان فرصت مغتنمی است جهت پرورش و ارتقای سطح معنویات با آموزشهای قرآنی و پرورش روح و روان در دوران اغتنام سازندگی و تزکیه جسم و روح یعنی ماه مبارک رمضان، زیرا در این ماه با تاسی از ائمه اطهار(ع) دانش آموزانی با آموزه های قرآنی و سطح علمی بالا تحویل جامعه ارزشی می گردند.

در ادامه حمید رضا امام پناهی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر از تلاش و اهتمام آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نموده و برای تمامی فرهنگیان آرزوی توفیق و سعادت نمود.

فرماندار رضوانشهر بااشاره به شعار اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، خواستار توجه ویژه جهت ار تقاء فرهنگ شهرستان با همکاری تمام ادارات بویژه آموزش وپرورش شد.

وی با بیان اینکه رفع بیسوادی در جامعه خواست نظام تعلیم و تربیت ونیزجزء سیاست‌های اصلی دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت است، به اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت.

امام پناهی در پایان با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان به تقویت برنامه های تابستانی و انسجام دادن به آنها و همچنین ادامه مأموریت بسیج دانش آموزی در مورد اردوی هجرت با کیفیت و تخصص گرایی تأکید کرد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز