خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرودگاه گیلان خبرداد؛

افزایش پرواز مستقیم رشت به شیراز و مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۸۱

پرواز شماره ۳۷۹۵ هواپیمایی آسمان روز دوشنبه هر هفته در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از شیراز وارد فرودگاه رشت شده و با پرواز شماره ۳۸۹۲ در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه از فرودگاه رشت به مقصد مشهد پرواز خواهد کرد.

مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پرواز مستقیم رشت به شیراز و مشهد از ۹ تیر خبر داد و گفت: این پرواز روزهای دو شنبه هر هفته در مسیر شیراز - رشت - مشهد و بالعکس انجام خواهد شد و تا پایان مردادماه سال جاری ادامه دارد.


به گزارش ایلنا از رشت، فتاح رضوانی ضمن اعلام این خبر گفت: پرواز شماره ۳۷۹۵ هواپیمایی آسمان روز دوشنبه هر هفته در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از شیراز وارد فرودگاه رشت شده و با پرواز شماره ۳۸۹۲ در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه از فرودگاه رشت به مقصد مشهد پرواز خواهد کرد.


مدیر کل فرودگاه گیلان افزود: این پروازها از ۹ تیر سال جاری طبق برنامه اعلام شده تا ۲۰مردادماه امسال ادامه دارد.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرواز فوق دو سورتی پرواز رفت و برگشت از شیراز به رشت و بالعکس روز شنبه هر هفته و ۱۴ سورتی پرواز رفت و برگشت از مشهدبه رشت در مدت یاد شده در این فرودگاه انجام می شود.


به گفته رضوانی، فرودگاه رشت در ساعات عملیاتی آماده پذیرش پروازها بوده و دفاتر فروش بلیت هواپیما می توانند با همکاری یکدیگر از این بستر برای بازاریابی شرکتهای هواپیمایی در مقاصد مختلف داخلی و خارجی بهره برداری کنند.


گفتنی است هم‌اکنون از فرودگاه رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و مدینه پروازهای برنامه ای انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز