خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت شفت خبرداد؛

اختصاص یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۸۶

بنا به نیاز اورژانس به آمبولانس با پیگیری های انجام شده یک دستگاه آمبولانس مجهز و با امکانات کامل به قیمت حدود ۱۹۰ میلیون تومان به بیمارستان اختصاص پیدا کرد.

رئیس شبکه بهداشت شفت از افتتاح سایر بخش های بیمارستان به اعتباری بالغ بر ۳و نیم تا ۴ میلیارد تومان خبر داد.


به گزارش ایلنا از رشت، حیدر محمودی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت از اختصاص یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان تازه تاسیس شهرستان شفت خبر داد.


وی در خصوص افتتاح سایر بخش های بیمارستان امام رضا(ع) تصریح کرد: بخش های تخصصی بیمارستان به اعتباری بالغ بر ۳و نیم تا ۴ میلیارد تومان نیاز دارد که با هماهنگی بین ریاست دانشگاه علوم پزشکی و نماینده ی شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، بخشی به صورت ملی و بخش دیگر توسط درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی تامین گردد تا بتوانیم به مرور بخش های مختلف بیمارستان را افتتاح کنیم.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت افزود: پس از افتتاح اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت، و بنا به نیاز اورژانس به آمبولانس با پیگیری های انجام شده یک دستگاه آمبولانس مجهز و با امکانات کامل به قیمت حدود ۱۹۰ میلیون تومان به بیمارستان اختصاص پیدا کرد.


لازم بذکر است برای تحویل این آمبولانس علاوه بر محمودی، عاشوری نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، محمودی فرماندار شفت و نماینده دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز