خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار آستارا؛

مدرسه روستای هودول آستارا کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۲۰

عملیات ساخت این مدرسه توسط اداره کل نوسازی مدارس گیلان آغاز شده و توسط یکی از خیران مدرسه ساز در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

سیروس شفقی، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در آیین کلنگ زنی زمین این مدرسه گفت: این مدرسه توسط خیر مدرسه ساز " کیومرثبنی رستم " در زمینی به مساحت ۱۸۸ متر مربع در حیاط مدرسه قدیمی این روستا ساخته می شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی با اشاره به اینکه مدرسه قدیمی این روستا فرسوده شده و در آستانه تخریب بود، افزود: حضور این خیر مایه برکت برای روستا شد و امید داریم با مشارکت، نظارت و هماهنگی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس گیلان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان این مدرسه در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی هزینه پیش بینی شده برای ساخت این مدرسه را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ذکر کرد.

شفقتی اعتبارات امسال را برای توسعه فضاهای آموزشی متفاوت از سال های گذشته خواند و گفت: پیش بینی می شود با اختصاص و جذب این اعتبار حجم زیادی از مشکلات فضاهای آموزشی به خصوص در روستاهای محروم این شهرستان برطرف شود.
فرماندار آستارا در ادامه از ساخت مدرسه دو طبقه شش کلاسه در روستای عنبران خبر داد و افزود: عملیات ساخت این مدرسه توسط اداره کل نوسازی مدارس گیلان آغاز شده و توسط یکی از خیران مدرسه ساز در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.
نماینده عالی دولت اضافه کرد: تاکنون برای مدرسه شش کلاسه عنبران چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین حضور شخص خیر دیگر را برای ساخت مدرسه شش کلاسه سهراب محله بخش لوندویل ارزشمند خواند و گفت: ساخت این مدرسه توسط خیر آستارایی آغاز شده و کار مربوط به محوطه سازی، دیوارکشی، تجهیز مدرسه به سیستم گرمایشی و سرویس بهداشتی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان به انجام می رسد.

شفقتی افزود: مدرسه شش کلاسه سهراب محله با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال در یک طبقه در حال احداثاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز